חברת הפרסום פובליסיס החלה שיתוף פעולה עם סנסגון

חברת סנסגון, חברת פורטפוליו של קפיטל פוינט, מודיעה היום כי החלה שיתוף פעולה עם פובליסיס ישראל, שלוחת פובליסיס העולמית, הנחשב לאחד ממשרדי הפרסום המובילים בעולם ולמוביל בתחום הדיגיטל.



החברה פיתחה פלטפורמת פרסום מתוחכמת המבצעת פרופיל פסיכוסוציאלי למשתמשים ברשת עם דגש על רשתות חברתיות. על ידי ניתוח מדוויק של פרופילים ברשתות החברתיות וניתוח אישיות, מסוגלת החברה לבצע אופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים ולהגדיל את רווחיות הקמפיין.



תימור גורדון, ראש תחום הדיגיטל בפובליסיס ישראל, מספר: "עולם השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים ולמפרסמים לקדם את מטרותיהם באמצעים מתקדמים בהרבה מעבר למה שמוכר. קצב השינוי המאפיין את השיווק הדיגיטלי מעמיד אתגרים רבים, כיוון שעם החדשנות מגיע גם הצורך במקצוענות וביכולות ייחודיות. בכדי להישאר מעודכנים ולשמור על רמת החדשנות, אנחנו נפגשים כל הזמן עם סטארטאפים מעניינים ומחפשים תמיד את הדבר הבא בעולם השיווק הפרסום – זה שיביא ללקוחותינו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלהם."



עומר אפרת, מנכ"ל חברת סנסגון, ציין "ניתוח מדוייק וממוקד של קהל היעד אליו פונה הקמפיין ברשת החברתית, מאפשר למקסם את הקמפיין ולהגיע לתוצאות מפושרות בהרבה. סנסגון פיתחה כלי ייחודי שאינו מסתמך רק על הנתונים אותם מזין המשתמש בחשבון הפייסבוק שלו, אלא מבע ניתוח של התנהגותו ואפיו".



על פי תימור "עתיד השיווק הדיגיטלי הוא ביכולת הפנייה הפרסונלית ללקוחות. ככל שאנחנו נלמד על הלקוחות שלנו יותר ונדע לפנות אליהם בצורה המותאמת אליהם אישית, כך נדע לספק להם מענה רלוונטי לצרכיהם ולרצונותיהם, ונפיק תוצאות טובות יותר בטווח הקצר והארוך. המטרה היא להפוך קהל יעד לא מזוהה ללקוחות מותג מוכרים ומחובקים. באמצעות סנסגון, תהיה לנו את האפשרות לפנות לקהלים השונים במיקוד גבוה בהרבה- על בסיס מבנה האישיות שלהם בנוסף למאפינים דמוגרפיים."

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)