מותג הבירה "שנדי" יוצא במהלך מיתוג מחדש

מותג הבירה שנדי יוצא במהלך של שינוי הלוגו, מראה התוויות והאריזות. המראה החדש מחדד את איכויות המותג ומחזק את מראה הבירה. העיצוב נעשה על ידי אחת החברות המובילות בעיצוב תוויות בירה, Cartils ההולנדית. החברה עיצבה את התוויות והאריזות במראה בירה קלאסי המדגיש על גבי התוויות את איכות הבירה.


בנוסף ילווה את המהלך קמפיין פרסומי בכיכובה של סנדי בר.


הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון יכלול סרטון טלוויזיה, רדיו ואינטרנט בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.


במקביל לכל הבשורות הללו בירה שנדי משיקה טעם חדש לקיץ. בירה שנדי בטעם אננס. צעד נוסף בחדשנות המותג והפיכתה לבירה הרשמית של הקיץ.



סיוון נוי, מנהלת שיווק בירות טמפו: "בירה שנדי השנה לוקחת צעד נוסף ומחדדת את מעמדה כבירה בקטגוריית הבירה בישראל. ביצענו מהלך שינוי אריזות כולל , אנחנו יוצאים בקמפיין רחב עם הפרזנטורית שלנו סנדי בר וטעם חדש ומרענן לקיץ."

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)