מספיחי מיפקום: דורי-מדיה מכרה טלנובלות ב-2.6 מיליון


דורי מדיה גרופ, החברה הבינלאומית העוסקת בתחום הטלוויזיה, ומתמקדת בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות, הודיעה היום כי החברות הבנות השוויצריות שבבעלותה המלאה– דורי מדיה אינטרנשיונל ודורי מדיה דיסטריביושן מכרו 1,806 שעות שידור נוספות של סדרות ופורמטים לגופי שידור בינלאומיים שפגשו ביריד הטלוויזיה מיפקום בקאן באוקטובר האחרון.



היקף המכירות כולל הוא 2.6 מיליון דולר, והיקף המכירות עשוי להגיע לכדי 3.3 מיליון דולר במימוש אופציות עתידיות. הטלנובלות של דורי מדיה נמכרו לגופי שידור ממדינות שונות, ביניהן ארה"ב, רוסיה, בולגריה, סלובניה, איטליה, בוסניה, פולין וקפריסין.



מיפקום הוא אחד מירידי הטלוויזיה הגדולים בעולם ומיועד לאנשי התעשייה הבינלאומית. כתוצאה ישירה מהשתתפותה במיפקום האחרון, חתמה דורי מדיה על חוזים בהיקף כולל של 6.3 מיליון דולר במכירת תוכניות, ו-3.6 מיליון דולר באופציות. הטלנובלות שמכרה דורי מדיה מאז מיפקום.


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)