סלקום עוברת לשירות עצמי עם אפליקציה

אפליקציית "סלקום אישי" מהווה נדבך נוסף במערך השירות הדיגיטלי של החברה, מעניקה ללקוחות החברה חווית שירות רב ערוצית בצורה הזמינה ביותר ללקוח ומציעה מגוון רחב של שירותים ייחודיים. האפליקציה מאפשרת ללקוח לקבל מידע ולבצע פעולות במנוי האישי בכל מקום ומועד שבו הוא מעוניין, כדוגמת שיחה עם נציג בצ'ט און ליין, רכישת מוצרים וקבלת מידע על מבצעים והטבות מותאמות לצרכיו האישיים, ביצוע פעולות בשירות עצמי, קבלת מידע על מצב החשבון, פירוט שימושים, גרפים, השוואות, ממוצעים ועוד ועוד.



באפליקציה אזור חו"ל הייחודי לחברה שמאפשר ללקוח לבצע רכישת חבילת חו"ל מוזלת מותאמת לארץ היעד ולאורך השהות, בכל מקום ובכל זמן, בתהליך פשוט ומהיר ללא צורך בשיחה לשרות הלקוחות ובהמתנה לנציג. פיתוח זה מתבצע לאור מחקרי לקוחות שערכה החברה מהם עולה, כי לחלק גדול מהלקוחות שמרבה בנסיעות לחו"ל קיים צורך של הרגע האחרון ברכישת חבילת חו"ל מוזלת מותאמת לארץ היעד ולאורך השהות.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)