פלדמן ממשיכה להשיק גלידות בקו לייף סטייל

בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות ה-Life styleוהשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה. השנה החברה ממשיכה את הקו עם סדרת "פטיסרי".




על פי נתוני סטורנקסט, גודל שוק הגלידה עומד על 881 מיליון ₪, גידול של7% מול שנת 2015. נתח השוק הכספי לפי קטגוריות: גלידות בחבילות ביתיות 31%, שלגונים בודדים % 44 ,מאגדות 20% וקינוחי גלידה %5. קטגורית השלגונים הבודדים צמחה ב–14% בהשוואה לשנת 2015


קטגורית חבילות ביתיות – ללא שינוי בהשוואה לשנת 2015 וקטגורית המאגדות צמחה ב-% 3 בהשוואה לשנת 2015

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)