קולון 101 מודיעה על שת"פ עם חברת וולט דיסני

קולון, המותג הצומח ביותר בקטגוריית הדטרגנטים לכביסה (צמיחה של כ-43% במכר הכספי לפי נתוני נילסן MAT אפריל 2013) יוצא במהלך לחיזוק מובילותו בקטגוריה והגדלת נתח השוק בעזרת שת"פ ייחודי עם הסרט "בית ספר למפלצות" (סרט המשך לסרט מפלצות בע"מ) מבית דיסני פיקסאר.



חגית ברטל פרסקי מנהלת תחום הכביסה ב"רקיט בנקיזר" משווקת המותג קולון 101, מסרה כי: "שיתוף הפעולה עם דיסני ישראל והלהיט של קיץ 2013 בבתי הקולנוע- "בית ספר למפלצות", מציע לצרכנים שלנו "הצעה מפלצתית": כל הרוכש אחד מהמוצרים שבמבצע מקבל כרטיס שני מתנה לסרט. עבורינו זו הזדמנות מצוינת לשיתוף פעולה עם מותג חזק, אהוב ומשפחתי כמו דיסני, והמפלצות בפרט. בכך, אנו מעניקים ערך מוסף לצרכניות שלנו ולמשפחתן, מיצרים עניין ובולטות בנקודת המכירה, כך שהמחיר אינו גורם ההחלטה הבלעדי בקניה".



שחר דוידסון, ראש מחלקת השיווק של דיסני ישראל מסר: "הסרט "בית ספר למפלצות" צפוי להיות אחד הלהיטים החמים של הקיץ ואנחנו יודעים שהקהל הישראלי מחכה לו בציפייה. אין לנו ספק כי שיתוף הפעולה עם רקיט בנקיזר מאפשר למותג רובד נוסף ומנצח המקשר את עולם התוכן של דיסני פיקסאר לכל המשפחה לנקודות המכירה. שיתוף הפעולה יאפשר למעריצי הסרט לפגוש את הדמויות המוכרות והאהובות עליהם גם מחוץ למסך הגדול ויחשוף את הסרט לקהל גדול ומגוון יותר".


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)