שיווק עונתי גם בפיצות: דומינוס משיקה פיצה חורפית

בהתאם לתפיסתה את נושא החדשנות המוצרית וחווית הלקוח, דומינו'ס פיצה מחדשת מדי עונה בפיצות ייחודיות. גם השנה, עם בוא החורף, תציע הרשת מוצר חדש וייחודי שכלל מספר חודשי פיתוח. לראשונה בישראל, פיצת Domino's Sriracha – פיצה המשלבת לראשונה בין רוטב העגבניות הקלאסי של דומינו'ס לבין רוטב הסרירצ'ה האסיאתי, לרוטב ייחודי בטעם חריף, קל ופיקנטי.



רוטב הסרירצ'ה המקורי הנפוץ בתאילנד ווויאטנם נולד כנראה בשנות הארבעים של המאה הקודמת.


יוסי אלבז, מנכ"ל רשת דומינו'ס פיצה: "לאורך השנים דואגת דומינו'ס פיצה ליישם את מוטיב החדשנות בכל הנוגע להחדרת טרנדים מהשוק העולמי והתאמתן לטעם הישראלי. רוטב הסרירצ'ה הינו הדבר החם ביותר בתחום המזון בארצות הברית ובעולם, ובשל כך החלטנו לנסות ולהביא אותו גם לישראל. הפיתוח כלל אינספור בדיקות של השילוב הנכון בין רוטב הסרירצ'ה, לבין רוטב העגבניות המקורי שלנו ושאר חומרי הגלם המשובחים של הפיצה על מנת להשיג התאמה מלאה לחיך הישראלי. אנו מאמינים כי דומינו'ס סרירצ'ה הינו המוצר הלוהט לימי החורף הקרים".


לרגל השקת הפיצה החדשה תציע דומינו'ס פיצה, עד לסוף פברואר פיצות מהסדרה החדשה במחיר מבצע של 49.9 שקל בלבד לכל פיצה בקניית 2 משפחתיות.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)