אל על בשיתוף פעולה עם גופי תקשורת להצגת תכנים בטיסות


אל על הודיעה על השקת ערוצי תוכן חדשים ומגוונים במערכות הבידור שלה במטוסיה, שינעימו את הטיסה של נוסעיה, הכוללים עולם עשיר של תכנים, ביניהם: סרטים, סדרות, מוזיקה ועולם שלם לילדים.






שיתוף פעולה ראשוני עם ערוץ הטלוויזיה הציבורי כאן 11, שיכלול פודקאסטים ותכנים חדשים, כגון: שב"ס, ליגה ג', פמת"א, טיול אחרי צבא, ילדי בית העץ,


להציל את חיות הבר ועוד רבים וטובים.
***


הרחבת שיתוף הפעולה עם גוף התקשורת-HOT כולל הקרנת עונות שלמות של סדרות הטלוויזיה העכשוויות בצפיית בינג', כגון: נחמה, מצולמים, בתולות, מטומטמת (העונה החדשה). שיתוף הפעולה עם זאפה TV יאפשר לנוסעים לצפות בהופעות של אמנים מובילים בזאפה. שיתוף פעולה עם טדי יספק סדרות בהן שרופים, אבויה, המופע של אלעד לוי, סלב לסלב סלב, כולם אוהבים את אהובה – וכן את ערוץ הסטנד אפ. ערוץ אוהדים בשיתוף ערוץ ספורט 1, יציג את מיטב הרגעים של קבוצות שונות.



טל קלדרון, מנהל התוכן והמדיה באל על ציין כי "בנינו חבילות תוכן אשר יעניקו לנוסע חווית צפייה קרובה ככל האפשר לזאת שהוא מכיר מביתו. כיום, לנוסע יש אפשרות שליטה על התכנים שלו והוא יכול לבחור אם לראות את הסרט הכי חדש, לעשות בינג' של הסדרה האהובה עליו, לעשות מדיטציה מודרכת, לצפות בהופעה חיה או משחק גמר בשידור חי, או סתם לצ'וטט עם נוסעים אחרים בטיסה ולמצוא שותף למונית או טיפים לטיול. מגוון האפשרויות רחב, התכנים מרתקים וכל אחד יכול למצוא מה שמתאים לו."



מערכות הבידור משתנות בהתאם לסוג המטוס, כאשר במטוס הדרימליינר 787 תעמוד לרשות הנוסעים מערכת AVOD בעלת מסך מגע ואפליקציות ייעודיות לחוויית צפייה ובידור מושלמת ועם מגוון תכנים; עד שנת 2020, ישודרגו מערכות הבידור גם במטוסי ה-777 באופן שבו ניתן יהיה לצפות בכל מגוון התכנים גם במטוסים אלו. עד לשדרוג המערכות כאמור, ניתן יהיה לצפות באמצעות המסכים האישיים בחלק מהתכנים המפורטים. בחלק ממטוסי 737 ניתן לצפות בתכנים אלה באמצעות מערכת בידור בטכנולוגיית סטרימינג, שמאפשרת צפייה במגוון תכני בידור במהלך הטיסה בנוחות מרבית, ישירות למכשיר האישי.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר