סוכנות משגב חשפה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה השיקה לוגו ואתר אינטרנט חדשים.
האסטרטגיה שמה במרכז את הבידול העיקרי של משגב : היותה סוכנות ביטוח והסדרים פנסיונים בלתי תלויה ועצמאית. הסלוגן שנבחר "כי פוליסה היא רק חצי ביטוח" מדגיש את הערך המוסף של שירות אישי ללקוח.
מנהלת השיווק של משגב יפעת ורדי-אורן : " השפה החדשה מבטאת את הערך המרכזי באסטרטגיה : שקיפות. ערך זה בא לידי ביטוי בסטנדרט השירות שלנו – סטנדרט משגב. הסטנדרט מתייחס לאלמנטים של שירות ומקצועיות שאנו ממליצים לקחת בחשבון בעת בחירת סוכן או סוכנות ביטוח"