וואלה! לא נשארת חייבת (לגוגל): פותחת בפני קהל המפרסמים את וואלה! AdVantage


וואלה! הודיעה הבוקר כי היא פותחת בפני קהל המפרסמים את מערכת הפרסום החדשה שלה – וואלה! AdVantage. המערכת מאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש במנוע החיפוש החדש של וואלה! (אשר הושק בתחילת 2007). לצד זה, יתרון בולט שמציגה המערכת הוא פריסת מודעות הטקסט בעמודי התוכן של וואלה! (בצמוד לתוכן רלוונטי לנושא המודעות) ובדואר וואלה!.



מהנהלת וואלה! נמסר כי וואלה! AdVantage הינה פלטפורמת פרסום המאפשרת למפרסמים גדולים וקטנים כאחד לרכוש פרסום ממוקד בכל מסגרת תקציב שיקבעו לעצמם ובניהול עצמי. מטרת המערכת היא מיקוד הפרסום באינטרנט לקהל יעד ספציפי, מדידה, שליטה ובקרה עצמית על תקציב הפרסום ומיקסום התוצאות במינימום עלות.



בנוסף, תציע וואלה! למפרסם מסלול פרסום מיוחד, AdVantage Premium, הכולל פלטפורמת פרסום גרפי ומיתוג, למפרסמים המעונינים בחשיפה מוגברת ומובלטת בראש עמוד תוצאות החיפוש של וואלה!. AdVantage Premium מתאים בעיקרו למפרסמים גדולים וממותגים אשר מעונינים באחוזי הקלקה גבוהים לצד מיתוג הכולל לוגו גרפי צבעוני של המפרסם, שאינו אפשרי בדרך כלל במערכות מסוג זה. הפרסום במסלול זה נעשה דרך צוות המכירות של וואלה!.



אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! אמר הבוקר כי מוצר הפרסום חדש, המצטרף לסל מגוון של מוצרי פרסום ושיווק המוצעים ללקוחותיה. "וואלה! הינה מובילת שוק בישראל בתחום הפרסום הגרפי באינטרנט. כניסתה לתחום הצומח במהירות של קישורים ממומנים, מהווה צעד חשוב אשר צפוי לתרום לצמיחת החברה ולגיוון מקורות הכנסותיה".

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים