חברת השחר יוצאת במהלך אסטרטגי חדש

חברת השחר העולה, יוצאת במהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו תשקיע החברה כ- 3 מיליון ₪. המהלך יגובה בקמפיין טלוויזיוני, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט ובקולנוע. מטרת המהלך הוא להגדיל צריכת ממרחי השחר העולה.



לדברי מאיר בסון, סמנכ"ל השיווק של חברת "השחר העולה", מטרת המהלך האסטרטגי החדש הוא להגביר את תדירות הקנייה והשימושים למגוון ממרחי השחר העולה השונים. אנחנו מוציאים את הממרח שלנו מהמזווה ומהמריחה רק על לחם, ומוסיפים אותו להיות המשדרג הרישמי של החטיפים בארון.



בכל משפחה צורכים חטיפים ואנו מאמינים כי הממרח שלנו יכול להיות המרענן הרישמי של חטיפים מלוחים ומתוקים כאחד. הממרח שלנו הוא למעשה הפרטנר המושלם לכל נישנוש", הוסיף בסון. לצורך הובלת המהלך נבחרה שירלי בוגנים להיות הפרזנטורית של החברה לשנת 2013-2014, ותוביל את כל פרסומי החברה במהלך האסטרטגי החדש.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)