מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

מותג התה הבינלאומי פומפדור יוצא במהלך מיתוג מחודש, הממצב ומבדל אותו כמותג איכות בקטגורית התה והחליטות. המהלך כולל בין היתר: השקת טעמים חדשים, תצוגת סטנדים אלגנטית, פעילות בנקודות המכירה, מהלך יחסי ציבור כולל וחשיפה מוגברת במדיות השונות במטרה להניע לקנייה ולהתנסות במותג. המהלך ילווה בקמפיין תחת הסלוגן: "זה לא עוד תה, זה פומפדור".



לדברי עדי קפלן, מנהלת מותג פומפדור בישראל: "ערכי המותג פומפדור מתכתבים ומתמקדים בחדשנות ואיכות שאינה מתפשרת". לדבריה: "המהלך יחזק את מגוון החליטות שנמצאים בחזית הפעילות של המותג, המהווה היום כ-10% מנתח השוק בחליטות תה".



לחורף 2020 משיק המותג שני טעמים חדשים: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש – המצטיינים בעושר של טעמים טבעיים.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים