חברת "מן", החברה הישראלית המתמחה בייצור ושיווק מוצרי ופלים ועוגיות, יוצאת במיתוג חדש לסדרת העוגיות מתוצרתה. בכך משלימה החברה, החוגגת 60 שנה להיווסדה, מהלך של ריענון המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה. המהלך בוצע באמצעות ובשיתוף חברת MI Let’s Be Brands – סטודיו למיתוג ופרסום בבעלות מקס ליטבק ועידן חזקיה.
עפ"י נתוני נילסן לשנת 2014, שוק העוגיות הבסיסיות המקומי בישראל עומד על 12.4 מיליון ₪ בשנה. עפ"י הדו"ח, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל. בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! בשוק העוגיות הביתיות מחזיקה "מן" בנתח שוק שבין 12 ל- 14 אחוזים בדירוג הכמותי והכספי, מקום שני אחרי חברת "שקד" המחזיקה בכ- 20% בממוצע, כשמתחתן חברות אסם, אחוה, אנג'ל, ברמן ואחרים.
לפני כשנה החלה "מן" בהליך מקצועי של ריענון פני החברה ומוצריה, לרגל 60 שנות קיומו של מפעל הופלים והעוגיות המשפחתי. התהליך כלל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים.