מיתוג מחדש ליצרנית התבלינים "נווה התבלין"

חברת "נווה התבלין" מנתניה, (משנת 2000), המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול, השלימה לאחרונה מהלך מיתוג מחדש שכולל החלפת אריזות התבלינים, השקת ליין חדש של שקיות תבלינים וכן השקת לוגו חדש לחברה.


במקביל השלימה "נווה התבלין" מהלך של הרחבת מפעל התבלינים ל-1100 מ"ר – כמעט כפול משטח המפעל הקודם. כמו כן, השקיעה החברה ברכישת מערך אריזה מתקדם של התבלינים המאפשר להגדיל משמעותית את כושר הייצור של המפעל.


היקף השקעה כולל במהלכי המיתוג וההשקעות במפעל – כ-450,000 ₪.



שלומי גניש, מנכ"ל "נווה התבלין", ציין כי החברה יזמה לאחרונה סדרת מהלכים להגדלת כושר הייצור של המפעל וחידוש הנראות של המוצרים על מנת להגדיל את היקף ותחומי הפעילות של החברה לקהלים נוספים הן בשוק הקמעונאי והן בשוק המקצועי והמוסדי – מפעלי מזון, חברות קייטרינג, מסעדות, רשתות בתי קפה ועוד.


עוד ציין, כי החברה מפתחת תערובות תבלינים מיוחדות לפי דרישה והתאמה לצרכי הלקוחות בשוק המקצועי. לאחרונה חתמה נווה התבלין על עסקאות אספקה של תבלינים ותערובות מיוחדות לתיבול עם יצרני סלטים ומפעלי בשר וחברות קייטרינג.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)