מהלך אסטרטגי בחברת מעדני מיקי, חברת הסלטים השלישית בישראל והמובילה בקטגוריית הדגים. בימים אלה משיקה החברה את המיתוג החדש של סדרות הסלטים ומוצרי הדגים, תחת השם "המעדנייה של מיקי" שיאחד תחתיו הן את מוצרי "מעדני מיקי" והן את מוצרי "פיסקריום" בקטגוריית הדגים.
המהלך כולל סדרת מוצרים חדשה, עיצוב חדש לכלל מארזי החברה בסלטים ובדגים, נראות חדשה ברשתות השיווק וברצפת המכירה. על מהלך המיתוג חתום סטודיו העיצוב של ברוך נאה והושקעו בו למעלה מ- 2 מיליון ₪.
בחירת הקו המיתוגי החדש נולד לאחר עבודה אינטנסיבית ומאמץ רב שערכה החברה למעלה משנה וחצי וכלל מחקרים שונים ועבודת אסטרטגיה ועיצוב, בדיקת ההתאמה של המוצרים המיוצרים על ידי חברת "מעדני מיקי". מהלך זה העלה התאמה מלאה למעדנייה ומכאן התקבלה ההחלטה עבור חברת "מעדני מיקי" שם מותג חדש "המעדנייה של מיקי" שיאחד תחתיו הן את מוצרי "מעדני מיקי" והן את מוצרי "פיסקריום" בקטגוריית הדגים.
המהלך האסטרטגי המאומץ כלל סוגים שונים של מחקרים איכותיים (שמונה קבוצות מיקוד שונות) ומחקרים כמותיים שנערכו על ידי חברת "גיאוקרטוגרפיה". מחקרים אלו הבהירו כי הצרכן הישראלי, בכל הקשור למוצרי דגים מעושנים וכבושים, וגם בכל הקשור לסלטים, מבקש לקבל מוצר טרי ואיכותי עם דגש על טעם ויחס אישי. המעדנייה בנקודות המכירה נתפסת בעיניי הצרכן כמי שמספקת לו את הדרישות הללו. עוד עלה מן המחקרים כי חוויה של מעדנייה היא בדרך כלל יקרה אולם "מעדני מיקי" מאפשרת אותה לכולם. מ"המעדנייה של מיקי" כולם יכולים ליהנות, המחיר הוא שווה לכל נפש, המוצרים מתאימים לכולם ואינם מוצרים נישתיים ומאחורינו מומחיות ומורשת קולינרית ארוכת שנים.
עבודת עיצוב האריזות הוטלה על סטודיו ברוך נאה, שניצח באופן אישי על העיצובים, מתוך רצון לתרגם את האסטרטגיה לשפה עיצובית המתאימה ביותר, שתעביר את המסר בצורה הברורה ביותר. לוגו המותג השתנה בהתאם והוא מורכב מ"חותמת" "המעדנייה של מיקי" עם אזכור שנת ההקמה (1939) וסמל העוגן הוותיק, המעניקים אסמכתא למומחיות ולמורשת הקולינרית ארוכת השנים של חברת "מעדני מיקי".
רוני ארביב, סמנכ"ל השיווק של מעדני מיקי מסביר: "מתוך הבנה כי הצרכן תופס את "המעדנייה של מיקי" כשילוב מצוין של איכות, טעם וטריות של מעדניה עם האפשרות של כל אחד פשוט לקחת מהמדף ולשים בעגלה. הצבעים המובילים את קטגוריית הדגים הם הסגול הוותיק של "מעדני מיקי" מהמיתוג הקודם שנערך לפני כחמש שנים, בתוספת פסים של תכלת ולבן שמטרתם להביא את תחושת הים אל המדף. כל זה נועד להעניק למוצר תחושה אוטנטית של מוצרים שיוצרו על ידי חברה מומחית, עם הקפדה על איכות, טריות וטעם, ממש כפי שנדרש ממעדניות".
במכסי האריזות ועל גבי שקיות הואקום, בתוך השטח של "המדבקה" מוטבע ברקוד סלולרי (QR) שסריקה שלו באמצעות טלפון סלולרי מובילה ישירות אל תוך קטגוריית הדגים של אתר אינטרנט של "מעדני מיקי", שישודרג אף הוא בקרוב ויעביר לקבל הצרכנים אינפורמציה עדכנית על מוצרים חדשים שיצאו לשוק, על מבצעים ועוד.
מהלך המיתוג מחדש משתלב עם שיקום נזקי השריפה שפרצה במפעל הדגים של החברה הממוקם בבית שמש לפני כשלוש שנים בעקבותיה איחדה החברה את פעילות שני המפעלים במתקן בראשון לציון והחלה בעבודות לשיקום ושיפוץ כללי של המתקן בבית שמש. במחצית 2012 הסתיימו עבודות השיפוץ ומפעל הדגים אוחד ועבר כאחד לאזור התעשייה הר טוב שבבית שמש. עם איחוד מפעלי הדגים למתקן אחד הוחלט בחברה לאחד גם את המותגים "מעדני מיקי" ו"פיסקריום" למותג אחד.