עם קרטון או בלי קרטון – זה עובד אותו דבר

רשת שאלטר עודפי מותגי חשמל תעלה בימים הקרובים, באמצעות media 1 creation, עם קמפיין חוצה מדיות שמטרתו הבנה צרכנית בסיסית :מוצרים מעודפים ותצוגות הם בהרבה מהמקרים לא פחות טובים מאלו הארוזים בקופסאות וקרטונים. ברוב המקרים ההבדל הוא פשוט מאוד, משלמים אלפי שקלים על קרטונים … המוצר עובד אותו הדבר בשני המקרים ללא כל הבדל.

בכדי להעביר את הנקודה החשובה הזו נבחרה שורת קונספט שאומרת: עם קרטון או בלי קרטוןזה עובד אותו דבר. לצורך השלמת התמונה, נוצרה שפה ויזואלית חזקה התומכת בקונספט ומעצימה את המסר. האריזות והקרטונים, להם אנו כמובן לא זקוקים נהפכו לגריד המותגי על מנת ליצור אחידות גרפית וזהות מותגית בכל מופע של הברנד באשר הוא.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)