קוקה- קולה מצ'פרת את בני הנוער ושולחת אותם לחופשה בבית מלון באילת

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) ממשיכה למנף את הקשר עם עולמות התוכן של בני הנוער ומציעה פעילות ייחודית וחוויתית לגולשי אתר המוזיקה שלה MYMUSIC.CO.IL. במסגרת המהלך לחודש הקרוב מציעה קוקה-קולה לחברי מועדון MYMUSIC אפשרות להקליט את עצמם במצלמת אינטרנט ביתית ולהסביר למה מגיעה להם חופשה – "מה עשיתי השנה שמגיעה לי חופשה" .



כל אחד מחברי האתר יוכל לעלות סרטון וידאו לאתר www.mymusic.co.il ולהשתתף בתחרות תמורת דציבל אחד בלבד (קוד המופיע מתחת לפקקים או ללשוניות של מוצרי קוקה-קולה).



הגולשים באתר, ביחד עם צוות שופטים, ידרגו את הקטעים ומביניהם יבחרו 4 קטעים שיזכו בפרס הגדול: חופשה חלומית בבית מלון באילת, כולל טיסות, בילויים וכיף. כמו כן, תעניק קוקה-קולה– חופשה נוספת בבית מלון באילת – לגולש שצבר את מספר הדירוגים הגבוה ביותר.



קוקה-קולה השקיעה כ-5 מיליון ₪ בתוכנית נאמנות חודשית לבני הנוער. התוכנית כוללת השקה מחודשת לאתר המוזיקה של קוקה-קולה MUSIC MY וחלוקת פרסים אטרקטיביים לבני הנוער לאורך כל השנה.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)