קוקה קולה מרחיבה את המותג זירו

קוקה-קולה ישראל משיקה לראשונה בישראל את המשקה שזוכה לפופולריות רבה ברחבי העולם: ספרייט זירו. המשקה, אשר עתיד להחליף את דיאט ספרייט, יושק בישראל במהלך חודש יוני.



אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל, מסר: "משקאות הזירו זוכים לפופולריות והצלחה רבה בעולם, ובפרט קוקה-קולה זירו, אשר מהווה הצלחה מרשימה בקנה מידה בינלאומי. לכן, לאחר תהליך מחקר ופיתוח שערכנו מול צרכני דיאט ספרייט, התקבלה ההחלטה להביא לישראל את ספרייט זירו. חשוב לציין שהמטרה הייתה מציאת הטעם המתאים ביותר לחיך הישראלי. מחקרים שערכנו הראו התקבלות גבוהה ואהדה רבה למותג החדש בקרב הצרכנים בכלל וצרכני דיאט ספרייט בפרט. לכן, כחלק מתהליך ריענון המותג ספרייט, אנו גאים להשיק את ספרייט זירו גם בישראל".



ההשקה תלווה בפעילות שיווקית בכל ערוצי השיווק השונים כגון קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות וקמפיין אינטרנט. הסלוגן שילווה את המהלך: ספרייט זירו – טעם נהדר ללא סוכר.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)