שירות תמיכה מקוון לכל סוגי תקלות הדיגיטל

חברת support.online תעניק שירות מקוון שמיועד לפתור את כל סוגי התקלות הדיגיטליות בסלולרי, במחשב או בטאבלט. מדובר בשירות והדרכה בסביבת ה"ענן" אשר עשוי לחולל מהפך בקרב הלקוחות הפרטיים בישראל. שירות התמיכה ניתן לצרכן הישראלי לקבל תמורת שקלים בודדים סיוע טכני ופתרון תקלות באופן מיידי. מדובר בשירות המעניק תמיכה לכל תקלה בתוכנה, אפליקציה או רשת חברתית וגם סתם עזרה למתקשים. השירות יינתן לפי.סי, mac, ios, אנדרואיד ו-windows mobile. בחברה מתחייבים כי במידה והנציגים לא הצליחו לפתור את הבעיה – הצרכן לא ישלם עבור השירות. ההרשמה באתר החברה פשוטה ואורכת מספר דקות. בפני הצרכן עומדות מספר אפשרויות תמחור בהתאם לצריכה: תמיכה חד פעמית, מנויים קבועים וחבילות היכרות מוזלות.


ליאור וקנין מנכ"ל חברת support.online: "אנחנו גאים להביא לאזרח הישראלי תודעת שירות חדשה באיכות שהוא טרם הכיר. הצלחנו לפתח מוצר שמעניק פתרון ייחודי וחדשני בקלות וביעילות. מדובר בעצם בדור הבא של השירות ואנחנו שמחים להיות החלוצים שלו. השירות הזה הוכיח את עצמו בעיקר במגזר העסקי ואנו סבורים שהוא יחולל מהפכה תודעתית ושרותית גם בקרב הצרכן הישראלי".

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)