תחרות בפייסבוק תשאל מי המותג הכי ישראלי?

פורטיסימו סמארט מדיה, המתמחים בשיווק באינטרנט מובסס תוכן, מקיימים לקראת יום העצמאות את תחרות "המותג הכי ישראלי". התחרות תתקיים ב"מגרש המשחקים של פורטיסימו" – עמוד של הפייסבוק של החברה אשר נועד לשתף ניסיונות במדיה חברתית, ותציג רשימה של מותגים ישראלים לגביהם יתבקשו הגולשים להצביע "מה המותג שמעורר אצלך הכי הרבה גאווה ישראלית ומייצג את הישראליות של 2013".


בפורטיסימו סמארט מדיה מזמינים מנהלי שיווק ובעלי עסקים להוסיף מותגים בכל הגדלים לקמפיין שילווה במודעות פייסבוק ואסטרטגיות הפצת תוכן.


"מגרש המשחקים של פורטיסימו נועד לשמש כמעבדה שיתופית לניסיונות במדיה החברתית. תוצאות ולקחים מפעילות יום העצמאות, ומכל פעילות אחרת שנקיים בעמוד הפייסבוק נפרסם בבלוג החברה. כפי שעשינו בעקבות קמפיין האפיקומן שעלה לקראת פסח", אומרת שירלי מייזליש, סמנכ"ל שיווק פורטיסימו סמארט מדיה. "אנו מאחלים למדינת ישראל כי תהיה שיתופית וחברתית יותר בכל הפלטפורמות הטכנולוגיות – וגם מחוץ להן".


להוספת מותגים ולהשתתפות בתחרות


לקראת פסח העלתה פורטיסימו סמארט מדיה קמפיין אפיקומן, במסגרתו "הוחבא" אפיקומן בעמוד של דמות ידועה. גולשי האתר התבקשו לגלות את מיקום האפיקומן באמצעות שאלות של כן ולא. בסיום הקמפיין הוצגו לקחים בבלוג של פורטיסימו, כגון " להעלות את הפרסום בתשלום ככל שניתן מראש – בעיקר אם מדובר בקמפיין קצר טווח" זאת מאחר ועיכוב באישור המודעה גרם לחשיפה נמוכה של הקמפיין.


פורטיסימו סמארט מדיה מספקת שירותי שיווק באינטרנט מבוססי תוכן, בהם בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים, כתיבת בלוגים ודיוור אלקטרוני, ופעילות ברשתות חברתיות.



אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)