פירמה ביצעה מיתוג עונתי לרשת קפהקפה

פירמה, חברה למיתוג, יוצאת בימים אלה במהלך מיתוג עונתי לקונספט חורף חדש של רשת קפהקפה תחת הסיסמה: Home is where the heart is.


לדברי אלעד משען ודורון גולדנברג, מנכ"לים משותפים ובעלי חברת המיתוג Firma "מטרת המהלך הייתה ליצור לרשת מיתוג לקונספט חורף, שמציע לקחת הפוגה מהקור, מהגשם והרוח, לשבת ליהנות מכוס שתייה חמה, מרק או קינוח חורפי מפנק, ולהרגיש לכמה רגעים בבית באמצע היום."


ההשראה לשפה העיצובית הגיעה מהמוטיב הכי חורפי שיש – הסוודר הסרוג שמשדר את המסר המרכזי של המותג ושל ערכיו: חמימות ביתית. הרעיון: קפהקפה מאפשר לכם להתעטף בחמימות מלטפת ומנחמת ממש כמו הסוודר שקיבלתם במתנה מסבתא, שלא משנה היכן תהיו, תמיד נותן לכם תחושה של בית. כי בית זה עניין של הרגשה.


קרדיט: עיצובסיוון הורוביץ. סטודיויעל מורי. מנהל קריאטיבתומר מלובן. ניהול פרוייקט: פרי בנאור.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)