מיתוג באריזה: נקניקיות יחיעם זוכות לזיפר

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" , משיקה לרגל עצמאות אריזת נקניקיות חדשה באריזת "זיפר" – אריזת וואקום מפוסטרת בעיצוב חדש המאפשרת פתיחה וסגירה חוזרת.





לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של יחיעם, "הפיתוח החדש והייחודי של אריזת נקניקיות מפוסטרות עם "הזיפר" טרם קיים בארץ בנקניקיות ועד כמה שידוע לנו בעולם כולו. מדובר בפיתוח מיוחד המהווה הישג עבור יחיעם ואנו שמחים גם הפעם להקדים את כל מתחרינו בחדשנות, יוזמה ומובילות. המוצר מושק בעיצוב חדש אשר מעתה ובהדרגה יכנס לשימוש בכל המוצרים".



היקף המכירות של מעדני יחיעם גדל בשנת 2011 בכ- 10% לעומת 2010, עם היקף מכירות אשר חצה את קו ה- 130 מיליון ₪, כשעיקר הגידול בא מגידול במכירות של נקניקיות ומוצרים פרוסים. במהלך 2011 הושקו מספר מוצרים חדשניים בהם קטגוריית נקניקיות ופסטרמות 100% טבעיות. את סדרת מוצרי "דק דק", תחום אותו הובילה יחיעם ראשונה בשוק, הרחיבה בשנה החולפת למספר מוצרים נוספים והגדילה את נתח השוק שלה בו. פעילות היצוא של החברה, בעיקר למדינות ארה"ב וצרפת, רושמת אף היא גידול של 20%, בהיקף כספי של כ- 25 מיליון ₪, למוצרי עוף והודו המבוקשים בעיקר בקרב הקהילות היהודיות.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)