STEVE MADDEN יוצאת בשיתוף פעולה עם "גרנייה"

רשת הנעליים המובילה STEVE MADDEN, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הקוסמטיקה "גרנייה" מבית "לוריאל" במהלך חודש מרץ.



במסגרת שיתוף הפעולה, כל הקונה מייק אפ אנטי אייג'ינג של "גרנייה", תוכל לקחת חלק בפעילות ייחודית במסגרתה היא תסמס מדוע מגיע לה לזכות במלתחת נעלים שלמה הכוללת 10 זוגות בשווי 3,500 ₪ האחת, מקולקציית הקיץ החדשה של נעלי STEVE MADDEN, כאשר 20 מהמשתתפות בפעילות יזכו בפרס הגדול!



שיתוף הפעולה הייחודי יעלה בסרטון פרסומת בטלוויזיה בן 6 שניות שיעלה בערוצים 22 ו- 10 למשך שלושה שבועות. במקביל עיקר הפעילות תהיה ב"פייסבוק" בעמוד של "גרנייה לוריאל" לצד חלוקת 30,000 גלויות בכל רחבי הארץ על ידי דיילות של המותג.



שירלי דרורי, מנהלת השיווק של STEVE MADDEN בישראל, מוסרת: "החלטנו לחבור למבצע פתיחת עונה משותף עם קונצרן "לוריאל" והמותג הפופולארי "גרנייה", בשל קהל היעד המשותף והרצון שלנו לפתוח את העונה בשיתוף פעולה אטרקטיבי עבור הלקוחות שלנו לצד קהל יעד פוטנציאל נוסף. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעל מספר רב של זוכות בפרס משמעותי במיוחד, ואנו צופים כי הוא יוביל לפעילות מוגברת ופתיחת עונה מוצלחת במיוחד לשני הגורמים"


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)