הוניגמן קידס מכריזה על שינוי אסטרטגי

הוניגמן קידס רשת בגדי הילדים,מכריזה על שינוי אסטרטגי שבמרכזו מהלך דרמטי של הורדת מחירים ב 20%-40% וחלוקה דיכוטומית ל- 2 קולקציות ברשת החנויות: קולקציה חגיגית וקולקציה יומיומית. במסגרת המהלך ישופצו בהדרגה כל 65 חנויות הרשת לפורמט חדשני אשר עיצובה מאפשר חלוקה ברורה למיצוב שתי קולקציות הנבדלות בעיצוב ובפונקציונליות.



לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן: "קבוצת הוניגמן שמה לה למטרה להמשיך להוביל את שוק אופנת הילדים בישראל. לאחר פיילוט מוצלח של עונה שלמה בפורמט חנויות חדשני ובהחדרת קולקציה יומיומית, אנו מוכנים לצאת לדרך עם אסטרטגיה חדשה של מיצוב ותמחור המוצר ללקוחות. הקולקציה החגיגית תתחרה בעיצוב ובמחיר במוצרים של "זארה קידס", "קסטרו קידס" ובעתיד The Children's Place ו Mango Kids וקולקציית הבייסיק היומיומית תתחרה במחירי "פוקס קידס" ו H&M. אנו מאמינים שמהלך זה יגדיל משמעותית את הכנסות החברה – מהלך אשר יחזק את מעמדנו כרשת אופנת הילדים הגדולה והמובילה בישראל באמצעות מתן מענה פשוט, ישיר ומיידי לצרכי האמא הישראלית המבקשת לקנות בגדי ילדים מעוצבים במחירים נוחים".


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)