"מיתוק מחדש":סוכרזית יוצאת בעיצוב מחודש וקמפיין נלווה

חברת "סוכרזית", החברה המובילה בישראל בתחום הממתיקים השולחניים (תחליפי הסוכר), יוצאת במהלך של מיתוג מחדש. במסגרת המהלך, החברה תציג עיצוב חדש למוצרים הקיימים ותעלה בקמפיין חסות בערוצי הטלוויזיה.



שוק הממתיקים (תחליפי הסוכר) בישראל מגלגל 50 מיליון שקל בשנה ול"סוכרזית" אחיזה של 46% מנתח השוק.

מטרת המהלך היא להביא לחיבור מגוון המוצרים של החברה למותג המוכר שהפך לשם גנרי בתחום הממתיקים ולכנס את מוצריה תחת שלוש סדרות:
הסדרה הקלאסית, סדרת סוכרלוז, סדרת סטיוויה (מבוסס על צמח הסטיוויה).



לצד העיצוב החדש, תציג החברה לצד הפטריה המוכרת, אריזות פטריה חדשניות בעיצוב עדכני וצעיר. היקף ההשקעה במהלך המיתוג עומד על 1.5 מיליון שקל. את המהלך ילווה קמפיין חסות נרחב בערוצי הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה".




לדברי ליאור לוי, מנכ"ל קבוצת ביסקול, יצרנית סוכרזית:" סוכרזית היה, הווה ויהיה הממתיק הלאומי. לאורך השנים מיתוג הסדרות לא נעשה בצורה הומוגנית והגיע הזמן לתקן זאת. הצרכן הישראלי מקבל היום מסוכרזית את המותג המוכר והאהוב במגוון הורסיות האפשריות: קלאסי, סוכרלוז וסטיוויה. המהלך נועד להציע לצרכנים את מגוון המוצרים תחת מותג אחד ברור ולאפשר ללקוחותינו לזהות את היצע המוצרים של "סוכרזית" על המדף".


"סוכרזית" מיוצרת בישראל כבר כ 75 שנה, ומיוצאת למדינות רבות בעולם. מוצריה הם הנמכרים ביותר בתחום, והיא החברה המובילה מזה שנים את שוק הממתיקים השולחניים דלי הקלוריות בישראל.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)