דיאט 7up בישראל מצטרפת למיתוג החדש בעולם

7up הינו מהמותגים המובילים של פפסיקו, ובימים אלו משיקה טמפו בישראל את – 7up free המציע את הטעם האהוב של דיאט 7up בשם ומראה חדש.



כחלק מתהליך מיתוג בינלאומי רחב שכולל יותר מ- 140 מדינות בניהם ישראל יעבור המותג ריענון ומיתוג מחדש במהלכו יקרא המשקה 7up free, שם שמתחבר ישירות לערכי החופש לבחור שמייצג המותג. 7up free הינו משקה מוגז צונן בטעם למון-ליים, אינו מכיל סוכר או צבעי מאכל ומכיל רק קלוריה אחת ל-100 מ"ל משקה. העיצוב החדש של 7up free גם הוא תואם את הרוח והשפה של המותג.



במהלך המיתוג המחודש השקיעה טמפו למעלה מ- 1,000,000 ₪ בישראל. המהלך יכלול מיתוג ונראות מודגשת בנקודות המכירה וכן עמדות התנסות וטעימה ברשתות נבחרות בפריסה רחבה.



סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק תחום משקאות קלים בטמפו מסבירה: "7up הוא מהמשקאות המובילים והמבוקשים של החברה ועל כן זוכה לריענון ומיתוג מחודש שתואם את ערכי החופש שהוא משדר. 7up free ממשיך לשמור על ייחודיות ועדכניות בדיוק כמו האנשים ששותים אותו. "

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)