רענון מותג לסודה של טמפו

חברת טמפו משיקה בימים אלה בקבוק ונראות חדשים לסודה המיתולוגית שלה שנכנסה לשוק בשנת 1954. טמפו נפרדת מהמגן ההיסטורי ועוברת לעיצוב ומראה עדכניים יותר, אך בו בזמן נשמרת הפשטות של הסודה. ההשקעה במהלך החלפת האריזות והבקבוקים: כ- 3 מיליון ₪.



שוק הסודה הינו בין השווקים הצומחים ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם. בישראל- המגמה דומה עם התחזקות של הקטגוריות הבריאות יותר- סודה, סודה בטעמים ומים, המתחזקים על חשבון המשקאות הקלים והמוגזים.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)