רד האט מחדשת מיתוג בפרויקט עיצוב שיתופי

חברת התוכנה רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות תוכנה שמבוססים על קוד פתוח, מזמינה להשתתף במסע שיתופי לשדרוג וחידוש הלוגו ומערכת המיתוג שלה – The Open Brand Project.



לרד האט יש הכנסות של כ- 3 מיליארד דולר בשנה והיא מעסיקה למעלה מ- 11,000 עובדים ביותר מ- 90 ארצות ברחבי העולם, כולל ישראל. במשרדי החברה ברעננה פועלים מרכז פיתוח עם יותר מ- 200 עובדים, וגוף המכירות שמשרת את ישראל, יוון וקפריסין.



הלוגו של רד האט עוצב לפני 17 שנה ומאז לא עבר ריענון. מעבר לכך יש מספר סיבות מעשיות להחלטה לבצע את שינוי התדמית והלוגו, ביניהן העובדה שהנוף הדיגיטלי המשתנה יצר שפע יישומים והזדמנויות שדורשים גמישות אותה לא יכול הלוגו הנוכחי לספק. כמו כן, קשה לפרסם את הלוגו בצבע אחד או על רקע כהה.



ברד האט מאמינים כי פתיחות, גיוון מחשבתי והשתתפות נרחבת מניבים את התוצאות הטובות ביותר, והחברה מיישמת אותם ערכים לתהליך של עדכון הלוגו ומערכת המיתוג שלה. לא מדובר בתחרות עיצוב ולא תתקיים הצבעה עבור העיצוב המועדף. אך ברד האט מעוניינים לדעת מה חושבים בקהילות התורמות לקוד הפתוח, בקרב הלקוחות ואנשי רד האט ברחבי העולם, שתריסר מהם מקועקעים ב"איש הצללית" הנוכחי עם הכובע האדום – הוכחה למסירות לחברה וללוגו. יתקבלו בברכה משוב ורעיונות רבים ככל האפשר, מפני שברד האט יודעים כי כך יוכלו לגלות פריצות דרך אמיתיות במיתוג ובעיצוב של החברה.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)