שופרסל חתמה על הסכם זיכיון לשימוש בדמויות 'מפרץ ההרפתקאות'

שופרסל יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת ענני תקשורת, הנציגה הרשמית בישראל של חברת ויאקום העולמית, החברה חתמה על הסכם זיכיון לשימוש במותג ובדמויות הסדרה 'מפרץ ההרפתקאות' למגוון רחב של מוצרים מהמותג הפרטי של שופרסל.



בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא: ממחטות אף, שקיות אוכל, מגבונים לחים, סבון שמפו ומרכך לילדים, עוגות אישיות, וופלים, פתיתים בצורת כוכבים ולבבות, תערובת להכנת פנקייק, תערובת להכנת כדורי שוקולד ועוד.



בחודשים הקרובים יושקו במסגרת המהלך גם אבקת שוקו, דגני בוקר ושקדי מרק.



הסדרה 'מפרץ ההרפתקאות' זוכה להצלחה רבה בעולם בשלוש השנים האחרונות והיא פונה לבנות ובנים בעיקר בגילאי 3-7. העונה המשודרת בערוץ ניק ג'וניור בישראל היא העונה החמישית ובשנת 2020 מתוכנן לצאת לאקרנים סרט קולנוע ברחבי העולם.



אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)