CNN, BBC ו- EURONEWS מעניקות שטחי פרסום למאבק בקורונה

שלושה מתאגידי התקשורת הגדולים בעולם מאחדים כוחות ומעניקים שטחי פרסום לגופי בריאות הציבור לטובת המאבק האזרחי במשבר הבריאות הבינלאומי.



במסגרת שיתוף הפעולה הראשון מסוגו, יעניקו ענקיות השידור הבינלאומי, שטחי פרסום בשווי של 50 מיליון דולר, במטרה לאפשר למשרדים ממשלתיים, ארגונים וגופי בריאות להעביר מידע חיוני ל- 800 מיליון הצופים בתכניהן.



שיתוף הפעולה המשולש, יכלול שטחי פרסום חוצה פלטפורמות בטלוויזיה ובדיגיטל, תוך שימוש בכלים חכמים במטרה להנגיש את המידע באופן ממוקד לקהלים ספציפיים. זו הפעם הראשונה שתאגידים אלה מתאחדים למען מטרה משותפת, דבר המסמן את חשיבותן לקחת חלק במאמץ העולמי ולהנגיש מידע בריאותי חיוני לאנשים ברחבי העולם.



CNN, BBC ו- EURONEWS קוראים לתאגידים נוספים לשכפל את המודל ולסייע במאמץ להפצת מסרים חיוניים לקהל הרחב.



ארגון הבריאות העולמי – המוביל בחזית המידע – הוא הגוף הראשון שישתמש בבמה זו בקמפיין ראשון שיתמקד בשבעה צעדים למניעת התפשטות הנגיף.


גופי בריאות ציבוריים אחרים המעוניינים לעשות שימוש בבמה זו, מוזמנים ליצור קשר באמצעות דוא"ל internationalsales@bbc.com , cnnicmarketing@turner.com ו- sales@euronews.com.


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר