"מן" חוגגת 60 שנה להיווסדה ומרעננת את השפה המותגית ואת האריזות

חברת "מן", החברה הישראלית המתמחה בייצור ושיווק מוצרי ופלים ועוגיות, חוגגת 60 שנה להיווסדה ומרעננת את המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה, בהם ופל בטעם שוקולד – הטעם הפופולארי ביותר בקרב הצרכן הישראלי. מוצרי החברה הפכו למותג נצחי ומוכר בארץ וברחבי העולם וכיום מדורגת "מן" כמותג הופלים השני בגודלו בישראל והראשון בשוק החרדי .



לרגל 60 שנות קיומו של מפעל הופלים והעוגיות המשפחתי ביצעה "מן" הליך מקצועי של ריענון פני החברה ומוצריה. התהליך כלל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים. בנוסף, הוסיפה "מן" למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת להפיכת אורח החיים הטבעוני זמין ונגיש בקרב חברות המזון הישראליות. כל מוצרי החברה, למעט עוגיות הגרנולה, קיבלו את תו התקן של ויגן פרנדלי ואושרו כמוצרים טבעונים.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)