"אגאדיר" משיקה אתר חוויתי מתקדם בהשקעה של 400 אלף ₪

בצל קריסת רשת בורגר-ראנץ', ועל רקע הקמת מספר בלתי מבוטל של רשתות המבורגרים חדשות, רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" תשיק היום (ב') אתר וידאו תדמיתי ומכירתי חדשני, בעלות של כ- 400 אלף ש"ח, המציג שלל ידוענים וכוכבי תרבות מקומיים בולסים המבורגרים בסרטונים ארוכים ללא עריכה בסגנונו של האמן והבמאי אנדי וורהול, ויכלול בין היתר גם שירות משלוחים און-ליין.



עמוד הבית של האתר החדש יציג בעמוד אחד, עשרים סרטוני וידאו "תיעודיים" בני כ- 10 עד 20 דקות כ"א, אשר מצולמים ב- One Shot (צילום רציף ללא עריכה) ובמסגרתם כאמור מוצגים ידוענים רבים אוכלים המבורגרים לאורך כל הסרטון.



בין הידוענים המככבים באתר ניתן למצוא דמויות בולטות ו- "פחות מסחריות", דוגמת השחקנים ליאור אשכנזי, ניר (נירו) לוי ועמי סמולרצ'יק, כמו גם הזמרת לואיזה קהאן (סולנית להקת טרי פויזן) ואושיות תרבות תל-אביביות דוגמת בעל המועדונים דוד טור.



על הקמת האתר אחראית חברת המיתוג והפרסום מוגרבי & ארנלדס, אשר תשיק את האתר בימים הקרובים בקמפיין פרסומי בהיקף של כ- 300 אלף ₪, באינטרנט, בעיתונות וע"ג שלטי חוצות.


כמו כן, מחר (יום ג') תקיים הרשת אירוע השקה רשמי ורב משתתפים, בהשתתפות ידוענים רבים ונציגים בולטים מ- "הברנז'ה".



מחברת המיתוג נמסר כי: "האתר החדש מהווה נדבך משמעותי בבניית השפה המיתוגית החדשה של הרשת ומציג חוויות משתמש שונה וחלוצה, הן ברמה העיצוב והקונספט והן ברמה הטכנולוגית".



לינק לאתר החדש: www.agadir.co.il

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)