אסטרטגיה שיווקית חדשה לסוכנות הביטוח וההסדרים הפנסיונים משגב

סוכנות משגב חשפה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה השיקה לוגו ואתר אינטרנט חדשים.


האסטרטגיה שמה במרכז את הבידול העיקרי של משגב : היותה סוכנות ביטוח והסדרים פנסיונים בלתי תלויה ועצמאית. הסלוגן שנבחר "כי פוליסה היא רק חצי ביטוח" מדגיש את הערך המוסף של שירות אישי ללקוח.


מנהלת השיווק של משגב יפעת ורדי-אורן : " השפה החדשה מבטאת את הערך המרכזי באסטרטגיה : שקיפות. ערך זה בא לידי ביטוי בסטנדרט השירות שלנו – סטנדרט משגב. הסטנדרט מתייחס לאלמנטים של שירות ומקצועיות שאנו ממליצים לקחת בחשבון בעת בחירת סוכן או סוכנות ביטוח"

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)