בירה מכבי יוצאת במהלך של מיתוג מחדש

בירה מכבי יוצאת במהלך של שינוי אריזות, פחיות ותוויות הבקבוקים. המהלך הינו המשך ישיר של תהליך חידוש בבירה מכבי שהחל בשנת 2009. התהליך החל בשינוי מתכון הבירה בשיתוף עם הייניקן העולמית שבו המתכון שופר ואיכות הבירה עלתה לסטנדרט אירופאי.


מהלך המיתוג המחודש הנו צעד נוסף להדגיש ולחדד את איכויותיה של הבירה. במסגרתו יודגש על התוויות כי הבירה היא ALL MALT מורכבת מ 100% לתת אירופאי משובח. כמו כן נוספו מדליות מתחרויות בירה נחשבות באירופה שבהן זכתה במהלך השנים. הלוגו החדש יעניק לבירה מראה עדכני, חזק יותר ואיכותי. כחלק ממהלך החידוש הכולל, בירה מכבי יצאה בקמפיין אינטרנט יוצא דופן עם השחקן אזייה מוסטפה האמריקאי ובבימויו של וניה היימן המוכשר, ששמה במרכז את נושא הטעם של מכבי ומדבר עליו בצורה מיוחדת ושונה מכל פרסומת שהייתה עד כה. הסרטון זכה למעל מ – מיליון צפיות בתקופה קצרה ונחשב להצלחה רבה ברשת.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)