בנק אגוד שדרג את המערכת לניהול קשרי לקוחות באמצעות חברת מטריקס

בנק אגוד , בשיתוף עם חטיבת ה- CRM והטלקום במטריקס , השלים בימים אלו בהצלחה , פרויקט לשדרוג ה מערכת ל ניהול קשרי לקוחות – Dynamics CRM Microsoft – ממהדורה 3 למהדורה 2011. היקפו הכספי של הפרוייקט נאמד ב מספר מיליוני ₪ .


פעילות זו בוצעה במסגרת פרוייקט שכלל גם שדרוג מערכת ה- Office למהדורה 2010, זא ת כיוון ששתי המערכות משולבות תחת מעטפת ה- Outlook , תוך מיצוי יכולות משותפות של הן , דוגמת זימון פגישות . המערכת עלתה לאוויר בנובמבר 2012 לאחר שנה של עבודה, והיא צפוייה לשרת כ- 1,000 משתמשים.


מערכת ניהול קשרי לקוחות הינה מערכת ליבה ב בנק אגוד ה משמשת אותו למגוון רב של תהליכים מוכווני לקוח,


במטרה לסייע בכל מרחב הטיפול הרך בלקוחות הבנק , כגון: פעילות מוקד שירות הלקוחות, ניהו ל אינטגרטיבי של כלל המידע אודות הלקוחות, תמיכה בתהליכים בנקאיים (כגון דירוג אשראי, בקשות למשכנתאות וכרטיסי אשראי) , ניהול פניות הציבור, תהליכי שיווק ומכירות ועוד. כל אלה, מאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין ה ארגון ללקוחותיו.


המערכת מבוססת על פלטפורמת Dynamics CRM של מיקרוסופט , ש הינה תשתית xRM המספקת ל מאות המשתמשים בבנק חווית משתמש מהטובות שקיימות בשוק, ורמת ביצועים גבוהה. כמו כן המערכת מבוססת על תשתית BI המכילה מודלים אנליטיים מתקדמים והיא משתלבת ב מערכות התפעול ה בנקאיות. תשתיות אלה נמצאות בחזית הטכנולוגיה ו הן מביאות לידי ביטוי שיפורים טכנולוגיים ופונקציונאלים משמעותיים, שנולדו במסגרת תהליך הפקת לקחים מהמערכת. במסגרת הפרויקט הנוכחי , פותחו והוטמעו תפריטי ניווט חכמים, יכולות ניהול וחישוב מורכב ות ומערך ניהול הרשאות חדש.


בני גורביץ ' , מנמ"ר בנק אגוד : "בחרנו ב חברת מטריקס לביצוע השדרוג ותהליכי הפיתוח הנוכחיים לאור שביעות רצון מ שיתוף הפעולה לאורך שנים בתחום זה, החל מהקמת התשתית הראשונית של המערכת. המערכת החדשה פותחה ו הותאמה ל צרכים הנוכחיים שלנו ול מפת הדרכים של הבנק, ו היא מספקת את המודולים והיכולות הנדרשים לנו ברמת ביצוע גבוהה מאד ".


אורי לפיד, מנהל אגף Dynamics CRM במטריקס : " לצד השדרוג של מערכת ה- CRM ברמה הפונקציונלית והשימוש במערך הכלים החדש שמביאה עימה גירסת CRM 2011 Dynamics , התמודדנו עם אתגר שיפור חוויית המשתמש בשל ה י כרות נ ו עם הגירסה הישנה. בעזרת הליו וי הצמוד של יועץ מטעם מיקרוסופט ושיתוף הפעולה המבורך בין כל הצדדים, צלחנו את האתגר בצורה הטובה ביותר".


זיוה חייט, מנהלת קבוצת פתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל : "שדרוג הפלטפורמה ל – 2011 Microsoft Dynamics CRM מאפשר ל בנק אגוד ניהול מודרני וחכם של קשרי לקוחות תוך איחוד מגוון שירותים ותהליכים שקיימים בין החברה ללקוח . בנוסף, השדרוג משפר את השירות ללקוחות הבנק ומאפשר ייזום פעילויות שיווקיות יעילות יותר, כאשר השימוש במידע הבנקאי מתבצע בזמן אמת. זאת, באמצעות שילוב תהליכי עבודה אוטומטיים: ריכוז כלל ה פניות שמגיעות למוקד הבנק, ניהול יומנים ומעקב אחר הטיפול הטלפוני , תוך שמירת פרוטוקולים ועדכון שלבי הטיפול. תהליכים אלה, מאפשרים לבנק ניצול הזדמנויות יעיל ושיפור השירות ללקוחותיו".


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)