בשלב ראשון סוכם על הפקת 4 פיילוטים אשר יופקו בישראל ע"י דורי מדיה דרסט מדי שנה החל מ-2014. הפילוטים הנבחרים יופצו בארצות הברית על ידי The Company ובשאר העולם על ידי דורי מדיה.
יוני פארן, מנכ"ל דורי מדיה דרסט – זרוע ההפקה של דורי מדיה: "מדובר בפריצת דרך משמעותית שתאפשר בפעם הראשונה ערוץ ישיר לפרומטים מישראל אל חברות ההפקה המובילות בלוס אנג'לס. אנשי תוכן בכירים יגיעו מדי שנה לארץ במטרה לקדם הפקת פיילוטים ישראלים מתוך הבנה שהשוק הישראלי הוא תופעה יוצאת דופן בשוק הפורמטים המתוסרטים והלא מתוסרטים. אנו שמחים על שותפות זו ואנו בטוחים שהניסיון והידע ששני הצדדים יביאו יאפשר פיתוח והפקת פורמטים גדולים לשוק הבינלאומי".
צ'רלי אברסול, מייסד ומנכ"ל The Company אמר היום עם חתימת ההסכם: "אנו מברכים על ההזדמנות להרחיב את פעילותנו באמצעות חבירה אל דורי מדיה, שותפה בינלאומית מובילה. השותפות הזו יוצרת הזדמנות חסרת תקדים לכל יוצר להגיע לסביבה מוגנת ותומכת מתוך מטרה משותפת להוציא את הפרויקט אל הפעול. באמצעות המיזם המשותף הצלחנו לייצר צינור שיקל על תכניות להגיע לאוויר ויעצור את המגמה במסגרתה מפיקים נאלצים למכור את נשמתם במטרה להגיע לכך שתכניתם תעלה לאוויר."
נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה אמר היום: "תודתנו לצ'רלי ול- The Company היא בראש ובראשונה עבור החזון שלהם לקידום שוק הבידור.. שותפות זו מתבססת על יחסי העבודה הטובים הקיימים בשתי החברות אותן ביססנו במהלך השנים. דורי מדיה פועלת בשוק הבינלאומי שנים ארוכות ואני בטוח שהניסיון שצברנו לאורך השנים יהיה נכס אדיר לשותפות הזו."