האם הקפה החל מגמה של הורדת מחירים?

רשת אופנת האיכות S.WEAR יוצאת במהלך הוזלת מחירים. בעקבות השינויים בשוק האופנה הישראלי והשינויים בעקבות כניסת המותגים הבינלאומיים בשנים האחרונות, הרשת מוזילה את מוצרי הדגל בכ-25% לעומת השנה שעברה. הרשת, אשר בעונה הקודמת החלה מהלך של הוזלת מחירים במסגרתו בחרה את עשרת פריטי MUST HAVE, ממשיכה גם העונה עם עשרת הפריטים המובילים ובנוסף לכך מוזילה בכ-25% את מוצרי הדגל.



לדברי דרור לב מנכ"ל S.WEAR : "השינויים בשוק האופנה הובילו גם אותנו להיערכות מחדש מבחינת המחירים של הפריטים שאנו מציעים ברשת. שמרנו על אותה איכות הפריטים, שהיא הגבוהה ביותר המוצעת בשוק האופנה המקומי ובכלל, ואנו מציעים כיום ללקוחות סל מוצרים המשלב איכות חסרת פשרות יחד עם מחירים אטרקטיביים במיוחד"



במקביל לתהליך הוזלת המחירים, פיטרה הרשת כ-20% מכוח האדם בחברה וכן מצמצמת את השטחים בחנויות הגדולות של הרשת המשתרעות על שטחים של למעלה מ-100 מ"ר, כגון הסניפים בקניון רננים ברעננה, קניון מלחה בירושלים וקניון עזריאלי בחולון.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)