טויוטה פריוס יצאה בקמפיין אינטרנט למכונית ההיברידית בהשקעה של 70,000 $



מטרת הקמפיין הדגשת היתרונות המרכזיים של טויוטה פריוס, המכונית ההיברידית (מונעת ע"י דלק וחשמל) – חסכון בדלק, ידידותיות לסביבה, חווית נהיגה מושלמת ובנוסף, הרחבת קהל היעד תוך מיצוב הרכב בקטגוריית רכבי מנהלים והנעה לפעולה – יצירת לידים.



מחברת טויוטה נמסר כי ההתעניינות הרבה במכונות הפריוס והפניות הרבות לחברה לקבלת מידע נוסף, הם אלה שהביאו להחלטה על הקמת אתר ייעודי לרכב זה אשר משלב בתוכו עדויות של לקוחות הפריוס עם סרט הסברה על הטכנולוגיה ההיברידית ויתרונותיה.



חברת TBWADIGITAL הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת הפרסום TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWADIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב ועוד.





אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים