טמפו בקמפיין פרסומי חדש ל-"נשר מאלט"

טמפו משקאות, משקיעה בקידום מותג הבירה השחורה "נשר מאלט". מדובר במהלך שיווקי שכולל מיתוג ועיצוב מחדש לבקבוקי המשקה, פעילות בנקודות המכירה וקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון , באינטרנט, בפייסבוק ובנקודות המכירה והיקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים .



הקמפיין יכלול סרטונים המתארים סיטואציות המשקפות מציאות יומיומית הומוריסטית בין הורים לילדיהם הקטנים. מטרת הסרטונים היא להעביר את המסר על פיו גם אם הילדים חושבים שהם כבר מספיק גדולים, הורים בכל זאת מבינים משהו, בעיקר כשמדובר בתזונה של הילדים שלהם. הסרטונים מדגישים את נשר כמשקה מוגז בריא וטוב לילדים בדיוק כמו שאותם הורים צעירים גדלו על נשר בילדותם.



ליאור פולק, מנהלת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו מציינת כי המהלך מיועד להעמיק את המודעות הצרכנית לערכי הבריאות של נשר מאלט בכלל ובקרב משפחות צעירות עם ילדים בפרט. "נשר מאלט מהווה אלטרנטיבה אמיתית למשקאות מוגזים ממותקים אחרים הנמכרים בשוק, ומטרתנו למצבו כה"מוגז הבריא", אשר מכיל ארבעה רכיבים בלבד, ומיוצר ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים."



אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)