רשת דינמיקה סלולר הודיעה היום על השקת מהלך אסטרטגי כולל וארוך טווח למיצוב ובידול רשת סניפיה. במסגרת המהלך, יושק קונספט עיצובי חדשני ושפה תקשורתית חדשה, וישודרגו כל סניפי הרשת ברחבי הארץ כמתוכנן עד סוף השנה.
עמדות שירות להטענת סמארטפונים – במסגרת המהלך, הוצבו בכל הסניפים בקונספט החדש עמדות שירות להטענת סמארטפונים. העמדה נועדה להעניק ללקוחות הקניון ערך מוסף וללא תשלום במסגרת ביקורם בקניון. העמדות הוקמו מתוך מחשבה שבעלי הסמארטפונים השונים נזקקים להטעין את המכשיר במהלך היום, דינמיקה סלולר מאפשרת הטענת המכשיר ללקוחות כל החברות ומאפשרת להם להמשיך להיות זמינים מבלי לחשוב פעמיים לפני שהם גולשים באינטרנט, מורידים קבצים, קוראים תכנים, משחקים ועוד, לפי הרגליהם במהלך היום.
הצבת עמדות תיקונים מהירים בנקודות המכירה – במסגרת המהלך, הוצבו בנקודות המכירה בקונספט החדש עמדות תיקונים מהירים ונגישים ללקוחות כל החברות ולמטרת תיקון מהיר של סמארטפונים, אייפדים ומגוון טלפונים סלולריים כחלק מהצורך של הלקוחות להיות זמינים ומחוברים, במקרה של תקלה בסלולרי, בעת הביקור בקניון, יעניק הטכנאי בעמדת התיקון המהירה, שירות טכני מקצועי, יעיל ומהיר.
קונספט עיצוב חדשני ושפה תקשורתית חדשה – כל חנויות הרשת ושטחי התצוגה יעוצבו תחת השפה התקשורתית החדשה, בקו צעיר, חדשני ומודרני שמטרתה ליצור מיקוד במותג הרשת בכל נקודות המגע עם הלקוח, החל בנראות חנויות הרשת ועד הרחבת קטגוריות המכירה של המוצרים השונים.
מתחמי התנסות במגוון מכשירים – במסגרת שיפור חווית הקניה והשירות ללקוח, פיתחה הרשת שירותים ייחודיים הכוללים, בין היתר, מתחמי התנסות במרכז החנות עם מוצרים אינטראקטיביים כדוגמת טאבלטים, סמארטפונים וטלפונים סלולריים, עמדות שירות להטענת טלפונים סלולריים ועוד.
עיצוב פתוח וחדשני של נקודת המכירה – קונספט חדשני נוסף אותו מובילה הרשת – עיצוב פתוח וחדשני של נקודת המכירה כחלק מהמרחב הציבורי של הקניון שמחליף את הקונספט של נקודת המכירה הסגורה (אי במרכז הקניון). מדובר בחנות נגישה ואינטראקטיבית במרכז הקניון אשר מבטלת את ה"דיסטנס" בין המוכר ללקוח ומאפשרת התנסות ונגיעה בכל מוצר ומוצר. נקודת המכירה הפתוחה מאפשרת זמינות ונגישות רבה יותר של הלקוח למוצרים, ללקוח ניתנת תחושה של חוויה והתנסות אישיים במוצרים והוא יכול לראות ולגעת בכל הטאבלטים, הסמארטפונים והמכשירים הסלולריים החדשניים והמתקדמים ביותר בשוק.
אלי אדדי מנכ"ל רשת דינמיקה סלולר: "הצרכן מחפש היום ערך מוסף להעצמת החוויה האישית שלו, בבניית הקונספט העיצובי החדשני אנו מספקים לצרכן חווית התנסות אישית, מזמינה ואינטראקטיבית באופן בלתי אמצעי, בכל כניסה לאחת מחנויות הרשת. בנוסף אנו עושים מאמץ להנגיש את כל השירותים ללקוחות ולתת פתרונות וערכים מוספים שהיו חסרים דרך עמדות טעינה בסניפים, דוכנים פתוחים שניתן להכנס אליהם, עמדת תיקונים מהירים ועוד."
עוד הוסיף אלי אדדי: "זיהינו צורך מצד לקוחות המבקרים בקניון להישאר ללא סוללה בסמארטפון ופחד להיות מנותקים מהעולם ולשם כך ייצרנו עמדות הטענה שמאפשרות ללקוחות כל החברות להטעין את הסוללה ולהישאר מחוברים לעולם החיצון בסניפי דינמיקה סלולר אשר שנמצאים כמעט בכל קניון בארץ.
אני מאמין כי השקת השפה התקשורתית והעיצוב החדש והשירותים היחודיים שפיתחנו ישמרו על דינמיקה כרשת חנויות הסלולר המובילה בישראל".