רשת קפה גרג דואגת ללקוחותיה הנאמנים

לראשונה רשת בתי הקפה גרג, תשיק בימים אלו את מועדון הלקוחות שלה, תחת הסיסמה: "זה לא עוד מועדון, זו חברות אמיתית."



לדברי יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: שוק מועדון הלקוחות הינו שוק תחרותי, וההחלטה להשיק מועדון לקוחות הינו מהלך אסטרטגי חשוב עבור הרשת אשר שמה לה למטרה לחדש ולדאוג לקהל לקוחות הנאמנים לה, ולהעניק להם הטבות ייחודיות מפנקות במשך כל השנה.



עוד ציין מלכה כי: "ההערכה היא, שבמהלך החודש הקרוב יצטרפו כ- 6000 חברי מועדון. כרטיס חבר מועדון בעלות של 25 ₪ שנתי, יעניק: 10 אחוזי הנחה, עוגת יום הולדת מתנה 3 כוסות קפה חינם, הטבות והנחות מתחלפות במהלך כל השנה.רשת קפה גרג פעילה מזה כ-15 שנים, ופועלת בכ- 87 נקודות בערים ברחבי הארץ, במהלך השנים האחרונות ביצעה רשת קפה גרג מספר מהלכים שיווקיים כגון: מיתוג הרשת מחדש, הרחבת מנות הבריאות, מנות ללא גלוטן, השקת תפריט ייחודי עבור הילדים המעוצב בצורת ספרון מאויר ועוד. לדבריו : לרוב הישראלי יושב בבית הקפה הקבוע שאליו הוא רגיל, ושותה בין 4 ל- 5 כוסות קפה ביום. צריכת הקפה בישראל לאדם כ- 10 ק"ג בשנה.



שוק הקפה בישראל מגלגל כ – 3.5 מיליארד שקל בשנה. השוק צמח ב – 4 שנים האחרונות בכ – 35%. חלקה של רשת קפה גרג בצמיחה הינו 36%.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)