חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון משנת 1983, משיקה בימים אלה את LA PASTA – מותג חדש בשוק מוצרי הפסטה והמטבח האיטלקי. המותג החדש, שפותח בשיתוף עם חברה איטלקית מובילה בענף המזון, יתחרה במותגי הפרימיום של המטבח האיטלקי בארץ, ויציע מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים הנמוכים בכ-35% אחוזים מהמוצרים המקבילים בשוק.
השקת הסדרה החדשה של מוצרי LA PASTA תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות (באמצעות משרד הפרסום "4"), תחת הסיסמה: "הטעם רומא, המחיר ברלין", המשקף את היתרון המרכזי של המותג החדש – חוויית איכות וטעם במחיר שווה לכל נפש. היקף ההשקעה בהשקת המותג, כולל קמפיין פרסום ופעילות קידום מכירות – כ- 3 מיליון ₪.
לאריזות הפסטה בולטות על המדף והן משדרות את מה שפסטה טעימה ואיכותית מסמלת – משפחתיות ושמחה. כל סוג של פסטה מוצע באריזה בצבע שונה. סקרים מראים שהפסטה מהווה מרכיב עיקרי בתזונת ילדים ובני נוער בקרב משפחות רבות בישראל, ובבתים רבים מקובל להכין ולתבל את הפסטה ביחד, פעילות התורמת לגיבוש המשפחתי.
שוק מוצרי הפסטה מגלגל בישראל כ-220 מיליון ₪ בשנה, והוא עומד על 4 ק"ג צריכה שנתית ממוצעת לנפש. שיעור הצמיחה של השוק עומד על כ- 8% בשנה.
דורון קימלוב, מנכ"ל חברת "תומר", ציין כי השקת המותג משקפת את האסטרטגיה של "תומר" לאורך השנים: להביא לישראל מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים במחירים נוחים והוגנים.