חמש אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים רווחי בגוגל אדוורדס

ברשת החיפוש של גוגל מפרסמים נלחמים כיום על מיקום בתנאי תחרות קשים. המודעות של המפרסמים השונים מופיעות זו לצד זו בתוך מטרה להשיג את הדירוג הגבוה ביותר בדף תוצאות החיפוש. לדוגמה על הביטוי "שמלת ערב" יתחרו מפרסמים כמו: קסטרו, זארה , רוק גלאם ועוד.


במסגרת תחרות זו, מפרסמים רבים חושקים לבצע פניה דווקא ללקוחות של המתחרים שלהם. מתאפשר להם לעשות זאת באמצעות הצגת מודעה לאנשים המחפשים בגוגל את שמות המותגים של המתחרים, וזאת בתקווה שאותם אנשים יראו את המודעה שלהם ויעדיפו דווקא אותם. מתוך מאגרי הנתונים שלנו, ניתן לראות כי קמפיינים הממוקדים בשמות המתחרים של לקוחותינו הם קמפיינים בעלי שיעור המרות גבוה מאוד ביחס לקמפיינים אחרים וגם רווחיים יותר.


באם אתה חברה גדולה או עסק מקומי, פרסום מתחרים הוא קמפיין חובה במסגרת כל קמפיין פרסומי.


להלן 5 אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים:


1) הצעת מחיר על ביטויים המכילים את מילות המפתח של המתחרה שלכם בצירוף הביטויים: "לבטל חשבון", "איך מתנתקים מ" , "חוות דעת על" , "החזרות מ". אין דרך יעילה יותר מלתפוס את הלקוחות שלכם ברגע שהם לא מרוצים מהמתחרה שלהם. באמצעות מודעה טקסט עם מסר נכון אשר תופיע כאשר לקוחות יחפשו את הביטויים הנ"ל אתם תצליחו להעביר אותם דיי בקלות להיות לקוחות שלכם.


2) הצעת מחיר על ביטויים של מילות המפתח של המתחרה שלכם עם שגיאות כתיב. אתם תתפלאו לגלות שאנשים מחפשים בטעות או לא עם שגיאות כתיב מותגים שונים, בייחוד מותגים לועזיים שמחפשים בשפה העברית. לדוגמה המותג קאסטרו: בווריאציות הבאות: כסטרו, כאסטרו, קאסתרו וכל שגיאה נוספת שעולה על דעתכם, תוסיפו את המילים עם שגיאות הכתיב לקמפיין שלכם כדי לתפוס את אותם לקוחות שרשמו עם שגיאות כתיב.


3) "תנועה עיוורת" – בצע מחקר מתחרים וחפש מתחרים שלא מפרסמים על מילות המותג שלהם. השתמש בהצעת מחיר גבוהה על אותן המילים כדי לתפוס את המיקום הראשון בדף תוצאות החיפוש. תתפלא לגלות כי כאשר לקוחות יחפשו את המתחרה שלך, בלי לשים לב הם ילחצו על המודעה שלך וקיים סיכוי גבוה שאותם הלקוחות יבחרו בסופו של דבר בך.


4) בניית הקמפיין – כדי לבנות את הקמפיין בצורה נוחה לניהול, אני ממליץ שכל מתחרה שאתם מכניסים לקמפיין המתחרים שלכם יקבל קבוצת מודעות נפרדת. על ידי כך, תהיה לכם שליטה מלאה על ביצועי הקמפיין ויכולת הניטור שלו.


5) מודעות – אל תרשמו את שם המתחרה שלכם במודעה שלכם. במקרה כזה אתם עשויים להפר זכויות יוצרים של המתחרים. שימו לב ששימוש בפיצ'ר dynamic keyword insertion בקמפיין מתחרים יציג את שם המתחרה במודעה שלכם ואתם לא רוצים שזה יקרה!


טיפ:


כנראה שגם המתחרים שלכם קראו או יקראו את המאמר הזה. חשוב שבעזרת האסטרטגיות שציינתי למעלה תבנו קמפיין מותג "הגנתי" משלכם שימנע מאותם המתחרים לתפוס את מילות המפתח של המותג שלכם בווריאציות השונות. בהצלחה !



הכותב הינו: מייסד וסמנכ"ל פיתוח עסקי של חברה אלגומייזר המתמחה בפיתוח אלגוריתמים לפרסום באינטרנט

אולי יעניין אותך

Google-Shopping
amp
F0_0316_0200_aviv-rofile
berkovitz
shirley13

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
צילום באדיבות טיקטוק ישראל (4)
מאיה רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר