הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

MarketTech

SAP מעמיקה את אסטרטגיית ה- CRM שלה

SAP מעמיקה את אסטרטגיית ה- CRM שלה

20/06/2018
מנכ"ל SAP, ביל מקדרמוט, ציין כי "החברה הייתה האחרונה להסכים לסטטוס קוו בשוק ה-CRM ועכשיו היא הראשונה לשנות אותו. זו התחייבות".

טוקאבאוט הישראלית מייצרת תוכן אינטראטיבי במונדיאל

19/06/2018
השירותליצירת מעורבות של אוהדי ספורט ניתן במסגרת שיתוף פעולה של טוקאבאוט עם חברת BWIN
קבוצת שלמה הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות

קבוצת שלמה הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות

14/06/2018
SimpleChat הוא מוצר ייחודי של אלעד מערכות המאפשר חווית שירות רב-ערוצית רציפה באמצעות ערוצי התקשורת של הארגון, המתבצע בצורה טקסטואלית מהירה בין הלקוחות לנציגי השירות והמכירה
אפליקציה חדשה תאפשר שליטה חשבונות הבית מהנייד

אפליקציה חדשה תאפשר שליטה חשבונות הבית מהנייד

5/06/2018
רז שפירא, מייסד שותף ומנכ"ל EcoBill: " EcoBillנותנת מענה למאות אלפי משקי בית אשר מקבלים מדי חודש את החשבונות החודשיים ולמעשה אין להם יכולת לדעת על מה הם משלמים וכמה משלמים"
Screenz הישראלית תהיה שותפה בהקמת הפלטפורמת הדיגיטל הגדולה בהודו

Screenz הישראלית תהיה שותפה בהקמת הפלטפורמת הדיגיטל הגדולה בהודו

31/05/2018
הפלטפורמה שפותחה על ידי Screenz מאפשרת יצירת פורמטים ואפליקציות אינטראקטיביות לטלוויזיה ולסלולר.

מלם תים תטמיע בחברה לאוטומציה פלטפורמה לניהול תהליכים עסקיים

28/05/2018
פלטפורמת ה- AgilePoint תשולב בכל המערכות התפעוליות של החברה ותספק פתרונות דיגיטליים מתקדמים לעיריות ולרשויות מקומיות
UNICEF בחרה בסטארטאפ הישראלי קוויז ליצירת קמפיין למניעת תמותת תינוקות

UNICEF בחרה בסטארטאפ הישראלי קוויז ליצירת קמפיין למניעת תמותת תינוקות

14/05/2018
אתר קוויז מתמחה ביצירת תוכן מותאם אישית לגולש והגיע להיקף של 100 מיליון כניסות גולשים שונים בחודש.
Tailor Brands המספקת שירותי מיתוג אוטומטי גייסה 15.5 מיליון דולר

Tailor Brands המספקת שירותי מיתוג אוטומטי גייסה 15.5 מיליון דולר

9/05/2018
החברה משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית המבצעת עיצוב לוגו, בניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג.
20% מהמשתמשים באלקסה בקשו ממנה לרכוש עבורם מוצר

20% מהמשתמשים באלקסה בקשו ממנה לרכוש עבורם מוצר

1/05/2018
הדברים נאמרו בכנס לקוחות אינטימי שערכה Accenture, חברת הייעוץ הגדולה בעולם, בגלריית דובנוב בתל אביב, בנושא טרנדים טכנולוגים ודיגיטליים
אורקל מוסיפה כלי אנליטיקה מתקדמים למערכת השיווק האוטומטי שלה

אורקל מוסיפה כלי אנליטיקה מתקדמים למערכת השיווק האוטומטי שלה

1/05/2018
"כלי האנליטיקה הקיימים מוגבלים מאוד, משום שלא ניתן להרחיב אותם ואין להם יכולת לספק תובנות בזמן אמת ביחס לכל משתמש", אומר שמוליק האוזר, מנהל CX באורקל ישראל
ASOS מחליפה את הפקות האופנה באלגוריתם של Zeekit הישראלית

ASOS מחליפה את הפקות האופנה באלגוריתם של Zeekit הישראלית

2/04/2018
האלגוריתם של Zeekit מאפשר לבצע הדמיות של אלפי פריטי אופנה על תמונות קיימות של דוגמנים בגזרות גוף שונות
אפרת גלבוע

אלעד מערכות משיקה את SimpleChat לחווית שירות רציפה

27/03/2018
המוצר הינו פיתוח ייחודי של אלעד מערכות והוא נועד ליצור חווית שירות רציפה בכל ערוצי התקשורת עם הארגון, לפשט ולהנגיש את הקשר הטקסטואלי בין לקוחות ונציגי שירות
אפליקציה חדשה תעודד תנועת לקוחות בקניון

אפליקציה חדשה תעודד תנועת לקוחות בקניון

26/02/2018
האפליקציה החדשה, שתתגמל מבקרים בקניונים ובחנויות על פי מספר הביקורים, יופעל לראשונה בקניון העסקי success של הקבוצה המפתחת

וויקס ממשיכה לעקוף את התחזיות

8/02/2018
השיפור של Wix ADI במהלך השנה הביא לשיפור ביחס ההמרה למנויים משלמים וגידול בגביה עבור כל מנוי
Bizzabo משיקה גרסה חדשה של אפליקציית ניהול האירועים

Bizzabo משיקה גרסה חדשה של אפליקציית ניהול האירועים

18/01/2018
האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות החברה למנף את ביצועיהם באמצעות יצירת חווית מובייל ממותגת לחלוטין, הכוללת בניית קהילה סביב האירוע, שליחת הודעות למשתתפים, צפייה בלו״ז הכנס ועוד.

מלם תים רכשה את פעילות Salesforce מחברת NPTech

18/01/2018
עובדי החברה, שעברו למלם תים עם הרכישה, ביניהם מיישמים, מנתחי מערכות ומפתחים, כולם בתחום ה- ,Salesforce ימשיכו לעבוד במשרדים בלוד ולשרת את לקוחותיהם בכל המגזרים.
חנות צעצועים ב- VR זכתה בתחרות של Accenture

חנות צעצועים ב- VR זכתה בתחרות של Accenture

16/01/2018
במסגרת התחרות Accenture הציגה לסטודנטים בעיה עסקית, עימה התמודדה בעבר - בניית תוכנית אסטרטגית לחברת צעצועים המעוניינת לחדור לשוק המכירות הדיגיטלי.
לאומי קארד הפעילה וידאו מותאם אישית להשקת שירות חדש

לאומי קארד הפעילה וידאו מותאם אישית להשקת שירות חדש

15/01/2018
באמצעות טכנולוגיה של חברת טריפודיה הלקוחות קיבלו וידאו שיווקי המותאם למגדר ושם הלקוח ואף למספר ההטבות שצבר

מלם תים השלימה פרוייקט בשירות התעסוקה לאחסון מאגר נתוני דורשי העבודה

8/01/2018
הפרוייקט, אשר ארך שלושה חודשים, בהיקף של מאות אלפי שקלים, כלל הטמעת פתרון שמירה על מאגר נתוני דורשי עבודה של שירות התעסוקה בכספות של CyberArk באמצעות מערכת בינה והשמה

קבוצת לובינסקי שדרגה CRM באמצעות Prodware

4/01/2018
המערכות מהוות את הפלטפורמה העיקרית לטרנספורמציה הדיגיטלית שהארגון מבצע ומשרתות מאות משתמשים וביניהם כל הנציגים באולמות המכירה לרכב חדש וטרייד
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד