הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיינים

JCDecaux הפכה תחנת אוטובוס בתל אביב למשחק 'חבר את הנקודות' דיגיטלי

JCDecaux הפכה תחנת אוטובוס בתל אביב למשחק 'חבר את הנקודות' דיגיטלי

15/11/2018
JCDecaux חברה למותג אמריקן אקספרס בקמפיין שהעלה נוסטלגיה ואפשר לעוברים ולשבים לשחק במשחק 'חבר את הנקודות' אינטראקטיבי על גבי ארגז הפרסום של תחנת אוטובוס בת"א
יובל שמלא. צילום: יוני רייף.

קמפיין למנצח "נינג'ה ישראל" יובל שמלא

15/11/2018
הקמפיין החדש, שהופק באמצעות משרד הפרסום מנצ' ויכלול מס' סרטוני חסות, הושקעו כ- 1.5 מיליון ₪.
מעל ל-5 מיליון צפיות מסביב לגלובוס בפחות מיממה לקמפיין הסביבתי

מעל ל-5 מיליון צפיות מסביב לגלובוס בפחות מיממה לקמפיין הסביבתי

15/11/2018
הקמפיין מתמקד בפגיעה הסביבתית הנגרמת כתוצאה משימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים.
מריה דומרק. צילום: אלעד אדמוני.

גבריני קוסמטיקס עולה בקמפיין עם יוצאת האח הגדול מריה דומרק

6/11/2018
מריה דומרק הדוגמנית ויוצאת ה"אח הגדול" קטפה קמפיין שנסגר עוד בזמן שהותה בבית "האח".
קרייזי ליין חוזרת למסכים עם גלית גוטמן

קרייזי ליין חוזרת למסכים עם גלית גוטמן

6/11/2018
הרשת השקיעה כ-1.2 מיליון ₪ ותעלה במהלך חודש נובמבר עם שני סרטונים בכיכובה של הפרזנטורית מזה 9 עונות
אס. סי ג'ונסון ישראל תעלה קמפיין עם הברווז של דאק

אס. סי ג'ונסון ישראל תעלה קמפיין עם הברווז של דאק

6/11/2018
הקמפיין יעלה בישראל בעלות של כ- 1 מיליון ש"ח
אומגה מהגרת לישראל את ניקול קידמן, סינדי קרופורד ואלסנדרה אמברוסיו

אומגה מהגרת לישראל את ניקול קידמן, סינדי קרופורד ואלסנדרה אמברוסיו

6/11/2018
אומגה תשיק בישראל את הדגמים החדשים לנשים עם קמפיין בינלאומי בהובלת סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה
אמברוסיו וליו שישי.
ירדן הראל. צילום: אילן בשור

AZRIELI.COM עולה בקמפיין סרטונים קצרים באמצעות ליאו ברנט

5/11/2018
הקמפיין עם הסלוגן "מגוון המותגים שאתם מחפשים במקום אחד" עולה בהיקף של 4 מיליון ש"ח
ניקול ראידמן. צילום: אלכס ליפמן

קמפיין שלישי לגלי עם ניקול ראידמן

5/11/2018
לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה, בקבוצת בריל: "הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור".

האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין בהשראת "צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות"

האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין בהשראת "צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות"

16/10/2018
הקמפיין, שיעלה בערוצי הדיגיטל, בפייסבוק, ביוטיוב ובאינסטגרם, הופק בהתנדבות ובסיוע צוות נרחב
ניסאן ישראל משיקה קמפיין בחירות שיותאם לכל עיר

ניסאן ישראל משיקה קמפיין בחירות שיותאם לכל עיר

11/10/2018
תחת הסיסמא: "העיר שלך בוחרת נכון! ניסאן קשקאי לעיר חכמה/מעוצבת/בטוחה יותר".
אם הבוס לא עוזר לך להתקדם - השיגי בוס חדש

אם הבוס לא עוזר לך להתקדם - השיגי בוס חדש

11/10/2018
מאסטרקארד משיקה את החלק הראשון של "מסע הפרסום המגדרי" אותו מובילה נשיאת השווקים הבינלאומיים של החברה
דנה פרידר מככבת בקמפיין רשת של BBB שמצולם בניו יורק

דנה פרידר מככבת בקמפיין רשת של BBB שמצולם בניו יורק

9/10/2018
במסגרת הקמפיין, המוערך בכ- 2.5 מיליון ₪, מתעדת דנה פרידר את חיפושיה בניו יורק אחר ההמבורגרים השווים בעיר.
חיה בסרט ורוד. צילום: יניב אדרי

GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה לרגל חודש המודעות לסרטן השד

20/09/2018
ו30% מהכנסות הקפסולה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן
מותג שעוני אומגה יעלה בישראל בקמפיין עם השחקנית ניקול קידמן

מותג שעוני אומגה יעלה בישראל בקמפיין עם השחקנית ניקול קידמן

6/09/2018
קידמן השתתפה בפתיחת תערוכת תשעוני היוקרה אומגה: "הזמן שלה", שנערך בסאן פטרסבורג שברוסיה
צילום: ניר רוטמן

קמפיין דיגיטל לבייביליס בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח

6/09/2018
הקמפיין באמצעות DIGIBIRD תחת המסר: "בייביליס אפקט – האפקט האמיתי",עם משפיענית האינסטגרם רותם לוי, משפיענית אינסטגרם
בקצב הבוגי: קפיין סתיו למותג האופנה RESERVED

בקצב הבוגי: קפיין סתיו למותג האופנה RESERVED

5/09/2018
הקמפיין בהשראת הסבנטיז, בכיכובם של הבלוגרית, הדוגמנית והשחקנית הצרפתייה ז'אן דאמאס והשחקנית והזמרת הפולניה ג'ואנה קוליג
מרצדס עולה בקמפיין פרסום בתקציב של כ - 2 מיליון שקל

מרצדס עולה בקמפיין פרסום בתקציב של כ - 2 מיליון שקל

3/09/2018
באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No, No, No, No, No, Yes. תחת הקונספט Mercedes weekend.
חפש את ההחפצה: שיר אלמליח במערכת יחסים  עם בובה בקמפיין לי קופר

חפש את ההחפצה: שיר אלמליח במערכת יחסים עם בובה בקמפיין לי קופר

3/09/2018
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ .

אגם רודברג, סקצ'רס. צילום: גיא כושי, יריב פיין

SKECHERS עולה בקמפיין דיגיטלי חדש בהובלת אגם רודברג

30/08/2018
בנוסף צילמה החברה סרטון רשת באורך 8 דקות בהשראת סרטוני Questions 73 של המגזין המוביל בעולם ווג
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד