הפוך לעמוד הבית

שיווק למגזרים

איך להתחיל בקשרים כלכליים וייצוא למדינות אפריקה?

איך להתחיל בקשרים כלכליים וייצוא למדינות אפריקה?

16/01/2013
''התמשכות המשבר הכלכלי העולמי, במיוחד באירופה, המהווה אחד משווקי היצוא החשובים ביותר לחברות ישראליות, מאלצת למצוא שווקים אלטרנטיביים....''

שיווק להורים דרך בעיות אכילה של הילדים

4/12/2011
אבוט, יצרנית סימילאק, ומובילה עולמית בתחום התזונה, מציגה אתר אינטרנט ראשון בישראל בנושא אכילה בררנית בקרב ילדים

שיווק לבני נוער: להסתלבט איתם – לא לזלזל

15/09/2011
הם צרכנים מתוחכמים אבל מונעים מרגשות חזקים. כנס "שיווק לבני נוער" של איגוד השיווק צייר דיוקן מדויק של בני נוער כפי שבא לידי ביטוי במחקר מקיף שביצעה teenk ובפעילות הפייסבוק המצליחה של המותג AXEהמחזיקה קרוב ל- 70,000 חברים. מידע חשוב לכל מי שמשווק לבני נוער וגם למי שיש לו כאלה בבית.

שיווק עבודה לחיילים משוחררים

4/05/2011
רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" תחל בהפעלת מנגנון מענק עצמאי לחיילים משוחררים הדומה לזה שמפעיל הביטוח הלאומי בתעשיות אחרות.

נשים חושבות בתמונות, האם אתה מכיר את ה"תמונה" של הצרכנית שלך ?

14/04/2011
השבוע שכבתי לי במיטה בעוד אחד מלילותיי נטולי השינה וכמו כל אישה שמכבדת את עצמה, העברתי את הלילה .."בחפירות". מחשבות על השנה שהייתה ,מה השגתי , ממה אני מרוצה , ממה לא.. תוך כדי עברתי למחשבות על בגדים ונעליים {איך לא?} , קצת סידורים ולפתע , הכתה בי התובנה : אני חושבת בתמונות … נשים חושבות בתמונות ! כותבת הבלוג "הצרכנית" מסבירה מה זה אומר...

החיים מתחילים בגיל 50: הכוח הכלכלי והצרכני של בני הגיל השני

28/02/2008
מחקרים וממצאים המוכיחים כי 'מגה חיים', כבר כאן, וכי עלינו להיערך כבר היום לחיים בחברה בה תוחלת החיים הפעילה הממוצעת תהייה בוודאות גבוהה מ- 100 שנה.

מאמר: כמה דירות חדשות ניתן למכור למועדון הצרכנים?

23/10/2007
אחת מאוכלוסיות המטרה המעניינות, בשיווק כלפיה דירות מגורים המוצעות בפרויקטים חדשים, היא האוכלוסייה של מועדוני צרכנים. יש בארצנו כעשרים מועדונים גדולים ובכל אחד רבבות צרכנים חברים, ועוד כמה מאות מועדונים קטנים יותר ובכל אחד כמה אלפי חברים. כמה עולה השיווק בדרך הזו ומה היתרונות בה?

איך מפרסמים לדתיים?

10/05/2007
לאחרונה חברת רבות מצאו את הכוח הכלכלי הטמון בקרב המגזר הדתי. אם בכל משפחה חילונית יש בממוצע ארבע נפשות הרי בקרב הדתיים הממוצע הוא פי שניים ועל כן חברות רבות מנסות "לשים ידן" על מגזר זה, ומנסות לשווק להם את המוצרים שלהן. אולם ישנן כמה בעיות: אין דוגמניות, אין קול של נשים בפרסומות ואין רמזים מיניים. אז מה עושים?...

השקט שלפני חודש רמדאן

18/09/2006
חודש הרמאדן בפתח, והוא מספק הזדמנות לחברות להיכנס לשוק הערבי בתקופה בה הפעילות הצרכנית היא בשיא. סלימאן פראג', מספק מבט לחודש החם בעולם המוסלמי.

עונת הנסיעות והתיירות בקרב השוק הערבי החלה: פוטנציאל עסקי עצום שטרם נוצל

8/06/2006
אנו נמצאים בפתחו של חודש יוני , ולחודש הזה בקרב השוק והצרכן הערבי יש משמעויות רבות: עונת החתונות, חופשת בית הספר ובילויים ונסיעות. בעבר, לפני עשרים שנה או יותר , הייתי שומע מחברים: השנה אנחנו הולכים לקמפינג בטבריה, לעין גב לשבוע או למעין חרוד. עם הזמן המצב השתנה ומספר גורמים הביאו לכך ששליש מהשוק הערבי יצאו לחופשה בבתי מלון. אך עדיין לשוק זה פוטנציאל גדול.

הכירו את העיתונות החרדית - מתוך גליון 100 המשפיעים במגזר החרדי של פרסום בולטון

25/05/2006
לכבוד כנס "שיווק למגזר החרדי" שנערך שבוע שעבר, הפיקו במשרד הפרסום בולטון, חוברת המספקת סקירה מקיפה של אנשי מפתח בציבור החרדי. בתוך החוברת בחרנו להביא לך סקירה של העיתונים, השבועונים, הירחונים והחצריים שכדאי להכיר במגזר. את הסקירה ערך ינון פלח, משנה לעורך רשת המקומונים 'קו עיתונות דתית'. (הקובץ מצורף בפורמט PDF והינו מעט כבד להורדה- אתכם הסליחה).

הזדמנות פז : 430 אלף תלמידים ערבים חוזרים לבית הספר ב- 1 בספטמבר - פוטנציאל שיווקי עסקי שטרם נוצל

24/08/2005
כ- 430 אלף תלמידים חוזרים לבתי הספר הערביים השנה (לפי וועדת המעקב לענייני חינוך), החל מגיל 3 ועד 18. אלה מהווים כ- 41% מכלל הצרכנים בשוק הערבי. נתון זה מצביע על כך שהמגזר הערבי הוא ברובו צעיר. סלימאן פראג' מתאר סגמנט פוטנציאלי נוסף במגזר הערבי: התלמידים, החוזרים בימים אלו לביה"ס ומהווים כמות גדולה של פוטנציאל לשיווק המתאים לילדים ובני נוער

השוקולד במגזר הערבי

24/04/2005
שוקולד מאז ותמיד היה ממתק עדין שכולם אוהבים אותו וצורכים אותו בכמה נסיבות. סלימאן פראג' מספק תמונה על הרגלי צריכת השוקולד במגזר הערבי וסבור שיש מקום למשווקים הבינ"ל והישראלים בשוק הערבי. אילו שוקולדים נמצאים בשוק הערבי בארץ? מה הם צורכים ? מאיפה מייבאים ?

דצמבר-ינואר: סוגרים את לוח השנה של עונות הצריכה בשוק הערבי

30/01/2005
החודשים דצמבר-ינואר מסמנים את תקופת המסיבות, הארוחות והחגיגות במגזר הערבי-נוצרי. סלימאן פראג' מסביר מיהם המשווקים שיכולים לפזול בתקופה זו ללקוחות הפוטנציאליים במגזר הערבי.

איך לא להיכשל בשיווק ופרסום במגזר הערבי?

1/06/2004
כל אחד עושה טעויות. אחד הלקוחות הגדולים של שרייבר מגזרים העובד איתם כבר 7 שנים בהצלחה רבה בשוק הרוסי והחרדי רצה לחדור ולהצליח בהגדלת נתח השוק שלו גם במגזר הערבי הישראלי שמהווה 1,300,000 נפש. יונתן שרייבר מספר מניסיונו כיצד נכשל בקמפיין בעיתונות הכתובה וגילה כי המדיה האפקטיבית ביותר במגזר הערבי היא שילוט החוצות


מדוע לא לתרגם מסר פרסומי משפה לשפה וממגזר למגזר?

1/04/2004
מי שחושב שפנייה למיליון צרכנים ערבים, היא רק עבודה של תרגום - טועה ובגדול !. סלימאן פראג' מסביר מדוע לא כדאי לתרגם מודעת פרסום ללא בדיקת התאמת המודעה המתורגמת לקהל המטרה החדש, באמצעות מודעה שפורסמה לאחרונה למגזר הערבי ובה השתמש המפרסם ב...מצה של פסח


האירועים הבולטים בענף המדיה במגזר הערבי – בשנת 2003

1/03/2004
סלימאן פראג' מתאר את האירועים שהשפיעו יותר מכל על ענף המדיה במגזר הערבי בשנת 2003 ובעיקר את השפעת הפרסום באינטרנט, הגידול בענף שילוט החוצות וכניסת רדיו א-שמס על הצרכן הערבי והמפרסמים להם

למה 1,000,000 רוסים לא מתקרבים לנקניק הישראלי?

30/11/2003
תרבות הנקניקים היא תרבות של ממש בקרב המגזר שעלה מחבר בריה"מ לשעבר והמגזר הזה לא מוכן לוותר על הטעם של נקניקי פרימיום שהוא היה רגיל אליו, שאינם מוכרים כל כך בשוק הישראלי. יונתן שרייבר מסביר את הצלחת המעדניות לקהל הרוסי ומסביר כיצד יכולים ישראליים "לדבר" אל הקהל הרוסי


פוטנציאל השיווק למגזר החרדי והדתי בחו"ל

1/10/2003
שי הורוויץ סוקר את פוטנציאל שוק המזון הכשר בקרב הציבור הדתי והחרדי בחו"ל וכן בקרב אוכלוסיות נוספות, לאו דווקא יהודיות. הוא מספק איפיון לקהל הדתי והחרדי בחו"ל ומנדב טיפים למי שרוצה להתחיל לשווק מזון כשר בארה"ב

תקופת החגים: תנועה עסקית ערה במגזר הערבי

1/10/2003
תקופת החגים נחשבת לתקופת צריכה מצוינת בקרב הצרכנים הערביים בארץ. חודש הרמאדן אצל המוסלמים ואירועי הסילבסטר אצל האוכלוסיה הערבית-נוצרית טומנים בחובם הזדמנויות עסקיות רבות. סלימאן פראג' מדגים כיצד יכולה עונת החגים להיטיב עם עסקים בתחום המזון ובתחום ההלבשה וההנעלה
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד