הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

שעוני Suunto מהגרים לישראל: אפליקציית תמיכה ושירות ייעודית בעברית

שעוני Suunto מהגרים לישראל: אפליקציית תמיכה ושירות ייעודית בעברית

11/12/2018
האפליקציה בעברית כוללת סרטוני הדרכה המדגימים כיצד להפעיל את הדגמים השונים, שימוש בפונקציות של השעונים ועוד
אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות ה- WhatsApp

אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות ה- WhatsApp

3/12/2018
השיקה צ'טבוט היברידי בעל בינה מלאכותית, שביכולתו לתת מענה אוטומטי לפניות מצד לקוחות החברה באמצעות SMS, Facebook Messenger וכעת גם ב- WhatsApp
צילום: אלעד גוטמן

קפה גרג חתמה על חסות בשווי 1.2 מיליון ש"ח

3/12/2018
זו השנה השלישית בה הרשת מעניקה חסות לקבוצה

פעמית סטור רוכשת את הפעילות של חברת רעיונות ירוקים

27/11/2018
במטרה להרחיב את פעילותה בתחום המוצרים המתכלים והאקולוגיים
סלין דיון ומותג הילדים הישראלי-הבינלאומי NUNUNU משיקים מותג אופנה חדש

סלין דיון ומותג הילדים הישראלי-הבינלאומי NUNUNU משיקים מותג אופנה חדש

20/11/2018
ההצעה לאחד כוחות הגיעה אל NUNUNU לפני כשנה וחצי מסלין באמצעות הסוכנות המייצגת אותה,PROMINENT brand + talent.
לקראת אירוח אירוויזיון 2019 מרכז הירידים בת"א עובר מיתוג מחדש

לקראת אירוח אירוויזיון 2019 מרכז הירידים בת"א עובר מיתוג מחדש

15/11/2018
תמיר דיין, מנכ"ל Expo Tel-Aviv: "החלפת השם הינה סנונית ראשונה בדרך להפיכתנו לגוף מוביל בתחום הבאת, אירוח והפקת כנסים בינלאומיים".
מותג האופנה Adika משיק את תת המותג  Adika YOUNG

מותג האופנה Adika משיק את תת המותג Adika YOUNG

8/11/2018
את השקת הקטגוריה ילווה קמפיין מושקע אותו תוביל הדוגמנית הצעירה נעם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה.
כאן, HOT, נביעות וטרה מקבלות את אות ההשקה המנצחת

כאן, HOT, נביעות וטרה מקבלות את אות ההשקה המנצחת

30/10/2018
הוט וכאן זוכות בתואר על בסיס מהלכי המונדיאל שלהן, כאן עם שידורי דיגיטל ושימוש בסושיאל, והוט על מהלך המונדיליי
תמי4 תשיק צבעים חדשים עם אלברט אסקולה

תמי4 תשיק צבעים חדשים עם אלברט אסקולה

22/10/2018
בשטראוס מים ובסוכנות הסושיאל "האבאס בלינק" החליטו לבחור באסקולה לסדרת הסרטונים, כאוטוריטה בתחום העיצוב.
וועידת הקניונים ורשתות המסחר ה- 13 תעסוק בטכנולוגיות חדשניות

וועידת הקניונים ורשתות המסחר ה- 13 תעסוק בטכנולוגיות חדשניות

18/10/2018
בין הדוברים הראשיים : גורו קמעונאות מהודו, מומחה שיווק ופרסום מאסיה ונדל"ניסט ריטייל בכיר מלונדון .

מחקר של בריטיש איירווייס: לא פחות ממחצית הנשים בוחרות לטוס לחופשות לבד

מחקר של בריטיש איירווייס: לא פחות ממחצית הנשים בוחרות לטוס לחופשות לבד

18/10/2018
רוב משתתפי המחקר העידו כי הבחירה בחופשה שכזו נובעת מהצורך להרגיש תחושת חופש ועצמאות אמתיים, ללא צורך להתפשר או להיות כפוף למגבלות של טיול עם אדם נוסף
שיבאס ריגאל ,תעניק פרס של מיליון דולר ליזמים חברתיים מצטיינים

שיבאס ריגאל ,תעניק פרס של מיליון דולר ליזמים חברתיים מצטיינים

18/10/2018
קרוב ל-6,000 מועמדויות משש יבשות מתקבלות לתחרות Chivas The Venture
אלי שגיב. צילום: גיא כושי ויריב פיין

לוריאל זכה במקום הראשון באירופה בפרס לשוויון מגדרי

17/10/2018
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "אני גאה בשכבת הניהול בלוריאל ישראל המונה למעלה מ-50% נשים".
ינאי פרישר גוטמן. צילום: אורי אקרמן.

GOLF & CO משיקה ליין של המעצב ינאי פרישר-גוטמן

11/10/2018
הקולקציה עוצבה בהשראת הבית הפרטי של ינאי וטיולים שלו בעולם בעיקר בסין ואירופה
הסקוטית מרחיבה את מותג הקוניאק מיוקוב מצרפת

הסקוטית מרחיבה את מותג הקוניאק מיוקוב מצרפת

9/10/2018
הקוניאק מיוצר מענבי אוני בלאן הנחשבים כענבים האיכותיים ביותר לייצור קוניאק
מייקל קורס רוכש את ענקית האופנה ורסאצ'ה

מייקל קורס רוכש את ענקית האופנה ורסאצ'ה

26/09/2018
ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס הולדינגס, אמר: "הרכישה של ורסאצ'ה מהווה ציון דרך חשוב עבור הקבוצה שלנו. ורסאצ'ה הוא מותג אשר נוסד בשנת 1978"
רון רוטר, בר רפאלי ואורן בר גיל. צילום: שוקה כהן

קרולינה למקה הציגה את שיתוף הפעולה עם קים קרדשיאן

13/09/2018
הכוכבת תהפוך לפרזנטורית של מותג המשקפיים לצד בר רפאלי
HOT יוצאת במיתוג חדש בהשראת המותג הבינלאומי של Altice

HOT יוצאת במיתוג חדש בהשראת המותג הבינלאומי של Altice

5/09/2018
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב. HOT נפרדת לשלום מ"הבועה האדומה" ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של HOT"
חיה בסרט. צילום: ערן לוי (לעידו אייזק)

גולברי משיק קפסולה ורודה לרגל חודש המאבק בסרטן השד

23/08/2018
30% מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה, יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
דאצ'יה בקמפיין וידאו הבודק את המחיר הנתפס של הרכבים

דאצ'יה בקמפיין וידאו הבודק את המחיר הנתפס של הרכבים

23/08/2018
רכב הפנאי של החברה הוצב במתחם סינמה סיטי בראשון לציון ללא לוגו, והעוברים ושבים התבקשו להעריך את שוויו.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד