הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

אלי שגיב. צילום: גיא כושי ויריב פיין

לוריאל זכה במקום הראשון באירופה בפרס לשוויון מגדרי

17/10/2018
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "אני גאה בשכבת הניהול בלוריאל ישראל המונה למעלה מ-50% נשים".
ינאי פרישר גוטמן. צילום: אורי אקרמן.

GOLF & CO משיקה ליין של המעצב ינאי פרישר-גוטמן

11/10/2018
הקולקציה עוצבה בהשראת הבית הפרטי של ינאי וטיולים שלו בעולם בעיקר בסין ואירופה
הסקוטית מרחיבה את מותג הקוניאק מיוקוב מצרפת

הסקוטית מרחיבה את מותג הקוניאק מיוקוב מצרפת

9/10/2018
הקוניאק מיוצר מענבי אוני בלאן הנחשבים כענבים האיכותיים ביותר לייצור קוניאק
מייקל קורס רוכש את ענקית האופנה ורסאצ'ה

מייקל קורס רוכש את ענקית האופנה ורסאצ'ה

26/09/2018
ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס הולדינגס, אמר: "הרכישה של ורסאצ'ה מהווה ציון דרך חשוב עבור הקבוצה שלנו. ורסאצ'ה הוא מותג אשר נוסד בשנת 1978"
רון רוטר, בר רפאלי ואורן בר גיל. צילום: שוקה כהן

קרולינה למקה הציגה את שיתוף הפעולה עם קים קרדשיאן

13/09/2018
הכוכבת תהפוך לפרזנטורית של מותג המשקפיים לצד בר רפאלי
HOT יוצאת במיתוג חדש בהשראת המותג הבינלאומי של Altice

HOT יוצאת במיתוג חדש בהשראת המותג הבינלאומי של Altice

5/09/2018
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב. HOT נפרדת לשלום מ"הבועה האדומה" ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של HOT"
חיה בסרט. צילום: ערן לוי (לעידו אייזק)

גולברי משיק קפסולה ורודה לרגל חודש המאבק בסרטן השד

23/08/2018
30% מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה, יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
דאצ'יה בקמפיין וידאו הבודק את המחיר הנתפס של הרכבים

דאצ'יה בקמפיין וידאו הבודק את המחיר הנתפס של הרכבים

23/08/2018
רכב הפנאי של החברה הוצב במתחם סינמה סיטי בראשון לציון ללא לוגו, והעוברים ושבים התבקשו להעריך את שוויו.
אלוני יוצאת בשיתוף פעולה עם בית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למנהל

אלוני יוצאת בשיתוף פעולה עם בית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למנהל

2/08/2018
לדברי דוד מטלון מנכ"ל רשת אלוני: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המסלול האקדמי של המכללה למנהל, המכשירה את הדור הבא של מעצבי הפנים במדינת ישראל".
"המרכז למטייל תאילנד" משיק מחלקת בוטיק

"המרכז למטייל תאילנד" משיק מחלקת בוטיק

31/07/2018
בנוסף, החברה תאפשר החל מאוגוסט 2018 תשלום בכרטיס אשראי ישראלי עבור עסקאות חו"ל "המרכז למטייל תאילנד"
שופרסל מוסיפה טיפוח וקוסמטיקה למותג הפרטי

שופרסל מוסיפה טיפוח וקוסמטיקה למותג הפרטי

26/07/2018
המוצרים החדשים הינם מבית RNB, היצרנית המובילה בספרד של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרי הגנה מהשמש ובשמים.
מאפיית ברמן משיקה סדרת לחמים ארוזים ללא חומרים משמרים

מאפיית ברמן משיקה סדרת לחמים ארוזים ללא חומרים משמרים

5/07/2018
הלחמים החדשים מרחיבים את סדרת הלחמים המיוחדים של ברמן המומלצים על ידי משרד הבריאות.
סופר-פארם תשווק לוחות מגנטיים מעוצבים למען האגודה לסוכרת נעורים

סופר-פארם תשווק לוחות מגנטיים מעוצבים למען האגודה לסוכרת נעורים

5/07/2018
רשת סופר-פארם מתגייסת זו השנה ה- 19 ברציפות למען האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, ותמכור במהלך חודש יולי הקרוב לוחות מגנטיים מחיקים בשלל עיצובים, תמורת 10 שקלים בלבד.
יקבי כרמל" זכו בפעם החמישית ברציפו בתואר Superbrands

יקבי כרמל" זכו בפעם החמישית ברציפו בתואר Superbrands

14/06/2018
הליך הבחירה בישראל נערך זו השנה העשירית ברציפות ונעשה במתכונת זהה לכל הארצות האחרות.
חצי חינם נכנסת לקטגוריית ההגנה מהשמש עם מותג פרטי

חצי חינם נכנסת לקטגוריית ההגנה מהשמש עם מותג פרטי

12/06/2018
מוצרי ההגנה מהשמש של חצי חינם יימכרו בפער גבוה של 30 עד 50 אחוז מהמתחרים
דו"ח: ארגוני  B2B  זקוקים לתנופה דיגיטלית

דו"ח: ארגוני B2B זקוקים לתנופה דיגיטלית

5/06/2018
"ערוצי הרכישה B2B בימינו אינם מספקים את הלקוחות העסקיים המודרניים. כתוצאה מכך, הקונים ממשיכים להסתמך על ערוצי קנייה מיושנים ועסקים רבים מפסידים הזדמנויות מכירה", אומר שמוליק האוזר, מנהל CX באורקל ישראל.
טומי שנפלד. צילום: ליאור נורדמן

גרופון ישראל משיקה מיתוג חדש

3/06/2018
המהלך מלווה בקמפיין רחב היקף וחוצה פלטפורמות לקראת הקיץ, בהיקף של למעלה מ-2.5 מיליון שקל
לוקליזציה חברתית: Waze  משיקה את השפות ה-50 וה-51

לוקליזציה חברתית: Waze משיקה את השפות ה-50 וה-51

21/05/2018
את התרגום מובילים חברי הקהילות המקומיות של Waze ברחבי העולם
ערוץ 12 זוכה בתואר ההשקה המנצחת ל- 2017

ערוץ 12 זוכה בתואר ההשקה המנצחת ל- 2017

15/05/2018
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה על השקת ערוץ 12 של קשת כזוכה בתואר "ההשקה המנצחת של 2017"
Refresh מרחיבה את שוק הללא גלוטן עם דגני בוקר

Refresh מרחיבה את שוק הללא גלוטן עם דגני בוקר

24/04/2018
החברה פועלת מתוך מטרה להנגיש את המוצרים ללא גלוטן לכלל האוכלוסייה וזאת באמצעות מחירים הגונים.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד