הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

מועדון הלקוחות של סטימצקי חצה את קו 490 אלף חברים

מועדון הלקוחות של סטימצקי חצה את קו 490 אלף חברים

14/11/2019
אסנת שפירא, מנהלת מועדון לקוחות סטימצקי: נמשיך להרחיב ולהעמיק את פעילות המועדון תוך יצירת הטבות ומבצעים ייחודיים
ספר חדש: הצרכנים קונים אחרת – העסקים נשארו מקובעים

ספר חדש: הצרכנים קונים אחרת – העסקים נשארו מקובעים

13/11/2019
בספרו החדש, מציע כאמיר כהני גישה עסקית חדשה שעל פיה כל התהליכים, שיטות ופתרונות שהעסק מציע יהיו ממוקדים בתהליך הקניה של הלקוחות
מורן דאי ושמעון מזרחי. צילום: עוגן עמוס

ניופאן חותמת הסכם חסות עם מכבי ת"א בכדורסל

11/11/2019
במסגרת ההסכם תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל פלטפורמות הפרסום של הקבוצה הקיימיות על המגרש ובמדיות השונות.
ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים

ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים

7/11/2019
המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה בניהולו של דורון גולדנברג.
דג טוב - זוכה בפרס ההשקה. צילום: סטודיו עוף טוב

הזוכים בהשק המנצחת: כלל ביטוח, לאומי, מדלן ועוף טוב

7/11/2019
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של שנת 2019
התפרסם מדד המותגים בארה"ב שאי אפשר לחיות בלעדיהם

התפרסם מדד המותגים בארה"ב שאי אפשר לחיות בלעדיהם

28/10/2019
אפל במקום הראשון ואחריה ספוטיפיי. בוס וקיצ'נאייד נכנסו מקדימות את נטפליקס.
נייקי פלוס סייז בטרמינל X. צילום: דימה טליאנסקי

נייקי משיקים קטגוריית פלוס סייז באתר טרמינל X

24/10/2019
מיכל רביב, סמנכ"לית שירות ושיווק TERMINAL X: "מדובר באחד הצעדים המשמעותיים לקידום אופנת Plus Size באתר בפרט, ותמיכה בספורטאיות בכל המידות בכלל"
סטרטאפ ישראלי רוצה לשנות את ניהול המסעדות ובתי הקפה

סטרטאפ ישראלי רוצה לשנות את ניהול המסעדות ובתי הקפה

25/09/2019
לדברי נדב סולומון, שותף מייסד של TABIT, המערכת מקצרת את משך הארוחה בכ-12 עד 15 דקות ושיעור הטעויות וההחזרות של מנות קוצץ בכ-80%.
מותג מוצרי התינוקות SIMPLY GOOD עובר מיתוג מחדש

מותג מוצרי התינוקות SIMPLY GOOD עובר מיתוג מחדש

5/09/2019
המהלך בוצע באמצעות סטודיו ג'2 ובהדרכתה של מירב פלם, בהיקף של למעלה מ- 300,000 ₪
סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

3/09/2019
ספר חדש של דני ולדיבלסבסקי מאפיין את ביבי כאיש שיווק פנומנלי השולט באנשים כמו בובת מריונטה
צילום: קובי קורייאט/ יחצ

נאוטיקה יוצא בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מועדון השייט סיילור

29/08/2019
במסגרת השת"פ יושקו יאכטות מפרשיות שימותגו נאוטיקה
אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. צילום

שיתוף פעולה בין SAP לסינריון לשיווק SAP SuccessFactors

26/08/2019
חתמו על הסכם שיתוף פעולה להפצה ויישום פתרונות SAP SuccessFactors לניהול אסטרטגי של הטאלנטים בארגון.
קפה גרג משיקה תפריט לספורטאים

קפה גרג משיקה תפריט לספורטאים

7/08/2019
התפריט כולל 14 מנות בריאות שלצד כל מנה מצוין הסימון תזונתי והערכים שלהם
מיכה שרייר, טמבור. צילום: אלי גרוס

טמבור מבצעת שינוי קונספט בחוויית השירות

11/07/2019
המהלך כולל מתן ייעוץ עד הבית והשקת אפליקציה ייעודית, אשר יחליפו את מרכז הייעוץ בבני-ברק שייסגר עוד השנה
צילום: דן פרץ

דומינו'ס פיצה שואבת מהמיתוג של ניו יורק

11/07/2019
החברה השיקה פיצה ניו יורק במסגרת מהדורת הקיץ שלה. עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים ".
בנק הפועלים יוזם מהלך אסטרטגי של העצמה דיגיטלית לבני הגיל השלישי

בנק הפועלים יוזם מהלך אסטרטגי של העצמה דיגיטלית לבני הגיל השלישי

1/07/2019
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חיים כיום כ-1 מיליון מבוגרים בישראל, כש-42% מהם הינם לקוחות של בנק הפועלים.
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר"

מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר"

24/06/2019
האסטרטגיה החדשה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות

אמריקן אקספרס מאריכה את רישיון המותג של ישרכרט

20/06/2019
הארכת ההסכם מאפשרת ללקוחות פועלים אקספרס להמשיך ולקבל הטבות וערכים ייחודיים ככרטיס הפרמיום המוביל בישראל.
חברת ההייטק KidBox חותמת על הסכם עם דיסני ומארוול

חברת ההייטק KidBox חותמת על הסכם עם דיסני ומארוול

20/06/2019
במסגרת ההסכם תוכל KidBox לשווק קופסאות עם פריטי הלבשה ואביזרים בקופסאות של "מלחמת הכוכבים", "הנוקמים" "ספיידרמן" ועוד

הוכרזו העולים לגמר תחרות האפ"י לשנת 2019

12/06/2019
לתחרות הוגשו השנה 103 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 12 משרדי פרסום
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד