הפוך לעמוד הבית

מיתוג ואסטרטגיה

TNT משיקה קמפסולה מבוססת המותג בזוקה

TNT משיקה קמפסולה מבוססת המותג בזוקה

18/05/2017
סניפי TNT יבושמו בניחוח בזוקה

מרצדס וברילה בחרו בפתרונות SAP SuccessFactors לביצוע מהפך דיגיטלי במשאבי אנוש

18/05/2017
"חברות מובילות רבות ברחבי העולם בחרו בפתרונות SAP SuccessFactors כדי לסייע לקדם מהפך דיגיטלי הממוקד באנשים וכדי להעצים ולעודד ארגונים לנצל הזדמנויות בזמן אמת", אמרה שרון בן ארי, מנהלת מכירות פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי
סיבוב על הספינר

סיבוב על הספינר

15/05/2017
קניוני עופר יחלקו ספינרים למצטרפים למועדון הלקוחות
קרוקס עוברת מיתוג מחדש והופכת ל- WESHOES

קרוקס עוברת מיתוג מחדש והופכת ל- WESHOES

11/05/2017
למעלה מ-60 סניפים של רשת CROCS&MORE עוברים הסבה ומיתוג מחדש לרשת חדשה בשם WESHOES, ויציעו מגוון רחב של מותגי הנעלה.

הדואר הוריד זמן המתנה מ- 18 דקות לפחות מ- 10

8/05/2017
על פי נתוני החברה, מדי חודש מגיעים כ-800 אלף לקוחות למרכזי המסירה, בנוסף ל-3 מיליון לקוחות בממוצע שמגיעים לסניפי הדואר בחודש.

פלדמן מרחיבה וממתגת מחדש את סדרת שלגוני השייק פרי

פלדמן מרחיבה וממתגת מחדש את סדרת שלגוני השייק פרי

3/05/2017
סדרת השייק פרי מושקת בקיץ 2017 בקו עיצובי חדשני עם דגש על טרנד שוק הגורמה. שוק הגלידה גדל ב- 7% מאז 2015. החבילות הביתיות ללא צמיחה.
מקור: Wikipedia

ארגון Superbrands הבינלאומי הכריז על מותגי-העל של ישראל ל- 2017

26/04/2017
יונית לוי נכנסו לדירוג לראשונה. שטראוס מחזיקה במספר המותגים הגבוה ביותר

אסוס בפרויקט להגשמת חלומם של גיימרים

23/04/2017
תשתף את הקהילה בבניית מחשב החלומות
סודהסטרים מציגה מהדורה מעוצבת של בקבוקים לאביב

סודהסטרים מציגה מהדורה מעוצבת של בקבוקים לאביב

26/03/2017
בהמשך להצלחת מהדורת הבקבוקים שהושקה בראש השנה, החליטו סודהסטרים להמשיך את קמפיין איכות הסביבה המעודד שימוש בבקבוקים רב פעמיים, ולהשיק מהדורת בקבוקים אביבית מיוחדת לקראת חג הפסח

בנק הפועלים קיבל את תואר הבנק הטוב בישראל ממגזין גלובל פייננס

26/03/2017
בין הקריטריונים שנלקחו בחשבון בבחירה – גידול בהיקף הנכסים, רווחיות, התפשטות גיאוגרפית, קשרים אסטרטגיים, פיתוחים עסקיים חדשים וחדשנות במוצרים.
ממרחי הטחינה המתוקים של "אחוה" זכו בפרס מוצר השנה

ממרחי הטחינה המתוקים של "אחוה" זכו בפרס מוצר השנה

23/03/2017
לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת אחוה:"טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה"
לנובו ישראל זכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2017 בקטגוריית מחשבים ניידים

לנובו ישראל זכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2017 בקטגוריית מחשבים ניידים

23/03/2017
צוות מומחים בראשות פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב בחר את המועמדים מבין המוצרים והשירותים החדשניים ביותר.
חצי חינם משיק מותג ניקיון פרטי

חצי חינם משיק מותג ניקיון פרטי

22/03/2017
הרשת השקיעה כ- 3,000,000 ₪ במותג החדש, שכבר כולל כ-100 מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר והמוצרים החד פעמיים.

מכללת בית ברל יוצאת במיתוג מחדש

7/03/2017
לדברי יהורם דוידי, סמנכ"ל מחלקת פיתוח מותגים בפירמה: "השפה המיתוגית, שנבחרה הינה ישירה ולא מתנחמדת, אחרת ולא שמרנית, לא עוסקת בנוחות הסטודנט, אלא בחברה.
עכבר העיר יוצא במהלך מיתוג מחדש

עכבר העיר יוצא במהלך מיתוג מחדש

23/02/2017
במסגרת המהלך משיק העכבר שפה עיצובית חדשה, לוגו עדכני, אתר רספונסיבי חדש ומהדורת פרינט
טמבור מפרסמת את תחזית הטרנדים החמים של עולם העיצוב ל-2017

טמבור מפרסמת את תחזית הטרנדים החמים של עולם העיצוב ל-2017

30/01/2017
תחזית הטרנדים השנתית מתבססת על תופעות בחברה, בכלכלה ובתרבות ואיך הן יכולות להשפיע ולעצב את העתיד שלנו באופן כללי ואת עולם העיצוב והאדריכלות בפרט.
מושיק רוט יככב במיתוג החדש של רשת שמונה

מושיק רוט יככב במיתוג החדש של רשת שמונה

23/01/2017
רשת "שמונה" המתמחה במנות איכותיות וכשרות המוצעות במחיר אחיד של 8 שקלים, פתחה סניף ראשון בירושלים, במרכז כלל הסמוך לשוק מחנה יהודה.

OBV פותחת נציגות בעמק הסיליקון

4/01/2017
בקליפורניה, מספר רב של קרנות המגלות עניין רב בישראל, כאשר חלקן טרם ביצעו השקעה ישירה בחברות ישראליות.

קסטרו רוכשת 50% מרשת אורבניקה

28/12/2016
באוגוסט רכשה קסטרו 26.4% מהמניות של קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססוריז לפי שווי של 356 מיליון ₪.

בנק אוצר החייל מציע תכנית מימון לעסקים קטנים בינוניים

28/12/2016
במסגרת זו מציע הבנק ללקוחות כל הבנקים לקבל הלוואות של עד 8 מיליון שקלים.
עבור לתוכן העמוד