הפוך לעמוד הבית

קד"מ ואירועים

עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן

עונת המלפפונים, אך לא בנדל"ן

7/07/2016
אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ.
פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה

פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה

26/02/2015
חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות.
חג האהבה כמנוף שיווקי

חג האהבה כמנוף שיווקי

13/02/2014
אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת.
גימיקים בשיווק ושדרוגם

גימיקים בשיווק ושדרוגם

10/10/2013
לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים.

ביסטרו 56 פותחת מתחם אירועים חדש מול הים

3/10/2013
הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים.
פרסום עונתי – יש חיה כזאת?

פרסום עונתי – יש חיה כזאת?

4/02/2013
האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן.
סה"כ יריד, מה הסיפור?

סה"כ יריד, מה הסיפור?

10/01/2013
כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות.

אדובי מקיימת אירוע Adobe Flash למפתחי משחקים

28/11/2012
באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר.
כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?

כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?

11/11/2012
השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט.
כנס כחוויה דתית: בין אפל ל- Salesforce

כנס כחוויה דתית: בין אפל ל- Salesforce

14/10/2012
מארק פילדמן מ- Harmon.ie ביקר בכנס Dreamforce וחזר עם תובנות לגבי הדרך בה כנסים צריכים להיראות: השקת אייפון היא הסיינטולוגיה, דרים פורס היא קבוצת מיקוד גדולה.
לא רק תפוחים בדבש

לא רק תפוחים בדבש

24/09/2012
רוב הברכות מצאו את עצמן בפח הזבל של הדואר האלקטרוני מהר יותר מאשר האוכל נעלם במהלך ארוחת החג. אך יש גם מספר יוצאי דופן.
כל העולם פרסומת גדולה

כל העולם פרסומת גדולה

20/09/2012
שייקספיר לא הכיר את עולם הפרסום. אבל אם הוא היה עוקב אחרי עולם הפרסום בשנים האחרונות, הוא היה מגלה שהמשפט המפורסם ביותר שלו הופך למציאות.

איך להיות הביתן הכי מושך בתערוכה? ומה יגדיל לבסוף את מכירות החברה המציגה?

1/07/2010
חברות רבות המשתתפות בתערוכות מקצועיות, אינן יודעות כיצד להפוך את ביתן התצוגה שלהן למוצלח, כזה שימשוך קהל דווקא לביתן שלהן ולא לשכנים, ויסייע לייצר פעילות המשך של אנשי השיווק והמכירות עם סיום התערוכה. קבלו מספר טיפים חשובים שיהפכו תצוגה בתערוכה להצלחה:

השתתפות בתערוכה, כיצד?

18/03/2010
תערוכה הינה עוד כלי מארגז הכלים של התקשורת השיווקית (מרקום) בו ההצלחה תלויה בידע וביכולת לשלב בין ניהול ותכנון אסטרטגי/קונספטואלי מחד והפרטים הקטנים מאידך. הכנה מוקפדת של תערוכה עושה את ההבדל בין נוכחות עם תוצאות הסתברותיות, לבין מיקסום הפוטנציאל הגלום בהשתתפות בתערוכה, אשר נבחרה על ידי החברה באופן מושכל.

צעד אחר צעד - איך להצליח בתערוכה?

13/12/2007
ענף התערוכות פורח, וממשיך להוכיח שהוא עדיין הזירה האפקטיבית ביותר להשגת לידים איכותיים. לקראת התערוכה והכנס השנתי של ענף האירועים, התערוכות והקד"מ 2008, צביקה רהב, סמנכ"ל מרכז הירידים, נותן כמה טיפים חשובים לתכנון לוח הזמנים.

כנס של פעם בחיים

14/08/2007
בחיי כל חברה מגיע היום בו עליה לערוך כנס ללקוחות, להשתתף בכנס, תערוכה, או אירוע מקצועי על מנת למצב עצמם בתחום ולהגיע לקהל המטרה. תוצאות של כנס עבור החברה יכולות לנוע מבזבוז זמן מוחלט ליצירת תנופה עסקית. במאמר הבא, מספר קוים מנחים שיסייעו להפיק את המקסימום מכנס או אירוע בהם החברה משתתפת ?

רוצים שאנשי עסקים יגיעו לכנס שלכם? אל תזמינו פוליטיקאים

12/11/2006
כ-2% בלבד מאנשי העסקים היו רוצים לשמוע פוליטיקאים בכנס. כ-35% מהם מגיעים לכנס רק על מנת לפגוש קולגות (מינגלינג). עוד מהסקר: 76% מאנשי העסקים רוצים שהכנסים יערכו בבקרים. כנראה שגם אנשי עסקים שנחשבים לאנשים שעובדים שעות מטורפות, רוצים לפעמים לברוח קצת מהמשרד ולפגוש חברים באמצע היום.

עשרה כללי זהב להפקת אירוע עסקי ללקוחותיך

6/07/2006 04:25:35
המנהל נדרש פעמים רבות להפיק אירוע עסקי לשימור לקוחותיו או לשם הגעה ללקוחות עסקיים פוטנציאליים. הסיבות מגוונות: השקת קו מוצרים חדש או קולקציה חדשה, חנוכת בניין משרדים חדש, או הצגת קונספט רעיוני חדש. ההזדמנויות רבות וגם מלאכת ההפקה רבה. מהי הדרך הנכונה להפקת אירועים עסקיים איכותיים ביעילות ועם תחושה של WOW אצל המוזמנים?

העין התרגלה להרבה יותר

29/06/2006
מחקר שנעשה לאחרונה העלה כי למעלה מ- 70% מהחלטות הקניה נעשות בחנויות, מחקר ישראלי חיזק נקודה זו: 50% מבני הנוער מגיעים לקיוסקים כאשר לא החליטו מראש מה הם רוצים לקנות. באקונומיסט כבר סימנו את המענה לתצפיות אלה: מסכי ענק המשדרים פרסומות בנקודות המכירה. שי גוילי, מנכ"ל PrimeView פתרונות תצוגה, מסביר למה דווקא מסכים וכיצד להגיע לאפקטיביות בעזרתם.

כנסים ואירועים ככלי שיווקי להרחבת ההזדמנויות העסקיות

בחברות רבות ייזום אירועים, כנסים, סמינרים מקצועיים וקורסים הינו חלק בלתי נפרד מהתכנית ומההיערכות השיווקית של הארגון . דווקא בימים בהם לכאורה אירועים נתפסים כ"מותרות" ובזבוז משאבים, ניתן להעניק להם משמעות כלכלית ושיווקית.
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד