הפוך לעמוד הבית

פרסום

פה חשדתי. הסטטוס האחד של גולדסטאר שמשנה את חוקי הפרסום

פה חשדתי. הסטטוס האחד של גולדסטאר שמשנה את חוקי הפרסום

23/07/2015
בעוד על פני השטח נראה שהקמפיין המתוקשר של גולדסטאר פוגע בנשים, סטטוס אחד שעלה ברשת דווקא צריך לגרום לגברים לשאול את עצמם שאלות על יחס המותג אליהם. למעשה, הסטטוס הזה מעלה שאלות לגבי כל עתיד הסושיאל.

כוכבת מלחמת המינים תשמש פרזנטורית סקופ

כוכבת מלחמת המינים תשמש פרזנטורית סקופ

21/07/2015
אלה קוריסה, בת 5, צפה לתודעה עם סרטוני יוטיוב תחת הביטוי המוכר "ברמות של כלה"

קליל תמשיך להעניק חסות משנה למכבי ת"א שנה שלישית

21/07/2015
היקף החסות מוערך בכ-500,000 ש''ח. במסגרת ההסכם תקבל חב' ''קליל'' פרסום במערכת הלדים בהיכל נוקיה + פעילות קד''מ , שיתופי פעולה עם מועדון מכביסט, ועוד.
האם הזמן להעביר את דביר מקמפיין מזרחי טפחות

האם הזמן להעביר את דביר מקמפיין מזרחי טפחות

9/07/2015
קמפיינים רבים מדגישים את יתרונות המותג. במזרחי טפחות הלכו בכיוון ההפוך ודווקא החליטו לגעת בנקודת הכאב של הצרכן. עם הזמן הקמפיין התגלגל והשתנה, האם דביר עדיין משרת את מטרות הבנק? קראו והחליטו.
דווקא כן ביג דיל

דווקא כן ביג דיל

15/01/2015
אני בטוח שכבר שמעתם את הסיפור על האבא האמריקני הנזעם שהגיע יום אחד לסופר וחיפש את המנהל, כדי להתלונן בפניו על כך שהבת התיכוניסטית שלו מקבלת הביתה מהנהלת הסופר המרכזית תלושי הנחה למוצרים לתינוקות.
טורנדו ממוקד ואפקטיבי - בקרת פרסומות בחירום

טורנדו ממוקד ואפקטיבי - בקרת פרסומות בחירום

17/07/2014
עבור מי שהעביר את מלחמת המפרץ מול זהו זה והעולם הערב מדובר בתחושה מוזרה לעמוד בפני השידורים הלוקים בחסר בימים אלה. אבל לפחות יש לנו אפשרות לבחון לעומק את הפרסומות.
העתיד נראה על הקיר

העתיד נראה על הקיר

24/04/2014
יעקב לייב מסביר על משימה לא קלה של כל איש שיווק: איך מתבלטים על רקע מעל 1200 מסרים שיווקיים פרסומיים שמציפים אדם ממוצע ביום אחד בחייו?
זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

16/01/2014
פרסומות רבות מנסות לזעזע אותנו כדי לגרום לנו לרכוש את המוצר. אבל האם כל זעזוע מתאים? מתי המסר מביא לרכישה ומתי לדחיית המוצר מעל פנינו?
נקודת המכירה היא מדיה פרסומית "מעל הקו" או "מתחת לקו"?

נקודת המכירה היא מדיה פרסומית "מעל הקו" או "מתחת לקו"?

28/10/2013
דורון כהן מסביר איך נכון להתייחס לנקודת המכירה מבחינה שיווקית ומבחינת חלוקת תקציב השיווק
מותגים עילאיים ומתנשאים

מותגים עילאיים ומתנשאים

29/08/2013
האם מותגים נדבקו במגיפת ה"עילאיים ומתנשאים" ששטפה את הרשת בתקופה האחרונה? איך ועל מי הם מתנשאים ב- 3 דוגמאות.
האם קמפיינים נגד עישון עוזרים?

האם קמפיינים נגד עישון עוזרים?

4/06/2013
ברחבי העולם יוצאים בכל עת עם קמפיינים חדשים וחדשניים לעידוד הפסקת עישון והשאלה הנשאלת בכל פעם האם הם יוצרים את האפקט המבוקש?
קמפיין השמות של קוקה קולה - הצלחה או כישלון

קמפיין השמות של קוקה קולה - הצלחה או כישלון

20/05/2013
אחרי שהוא חשב שהקמפיין הזה הוא כשלון, ואז חשב שהוא הצלחה, דן מייזליש - מנכ"ל פורטיסימו סמארט מדיה מגיע למסקנות.
המחיר הוא לא הכול

המחיר הוא לא הכול

18/02/2013
הצרכן "החדש" יעדיף לשלם פחות תמורת אותם מוצרי צריכה ועדיף שיהיה גם במבצע, האומנם?
עולם הפרסום החכם: לזהות את הדעיכה בזמן (חלק ה')

עולם הפרסום החכם: לזהות את הדעיכה בזמן (חלק ה')

20/12/2012
חלק חמישי זה מציג את המודל החשוב העוקב אחר מחזור החיים של מוצר או שירות. הבנת הארגון את חיי המוצר ואו הישורת יכולה להשפיע רבות על הוצאות והכנסות הנגרמות לפעילות החברה בגין המוצר ואו השירות.
העם דורש פרסום חדש

העם דורש פרסום חדש

17/12/2012
במציאות בה המוצרים והמותגים מתרבים בקצב מהיר והקרב על ליבו של הצרכן מתגבר כל הזמן, הפרסום המסורתי מתקשה לגייס את המפרסמים וגרוע מכך - מתקשה לגייס את הצרכנים

חברת ברעם קיבלה זכויות שיווק לפרסום על גבי גשר הכפר הירוק בהיקף של כ-15 מיליון ₪

9/12/2012
גיא בר-עם מבעלי ומנכ"ל ברעם: "קבלת הזיכיון לפרסום על גשר הכפר הירוק מצטרף לזכייתנו במכרז הגשרים בגוש דן אשר הפך אותנו לשחקן המרכזי בקטגוריית הגשרים ומאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של חבילות פרסום"
עולם הפרסום החכם: להתממשק להתנהגות הצרכן (חלק ד')

עולם הפרסום החכם: להתממשק להתנהגות הצרכן (חלק ד')

28/11/2012
מודל DMC נסמך על מחקרים בתחום התנהגות צרכנית ומאפשר להתממשק להתנהגות הצרכן לא רק במעמד המכירה או הפרסום אלא ממקום של הבנה תהליכית בהתנהגות הצרכנית שלו.
עולם הפרסום החכם: בניית רצף של מסרים (חלק ג')

עולם הפרסום החכם: בניית רצף של מסרים (חלק ג')

15/11/2012
משווקים רבים מאמינים בחוק ה- 29, הגורס כי לקוח צריך לראות את המוצר 29 פעם לפני שירכוש אותו. לכן הם מאמצעים את מודל הפרסום DRIP.
עולם הפרסום החכם: מודל למדידת תוצאות (חלק ב')

עולם הפרסום החכם: מודל למדידת תוצאות (חלק ב')

6/11/2012
חלק שני בסדרת מאמרים שנועדו לחשוף עסקים קטנים ובינוניים למודלים מצליחים בעולם הפרסום. הפעם: איך מודדים תוצאות פרסום עם DAGMAR?
עולם הפרסום החכם: מדריך לעסקים קטנים ובינוניים

עולם הפרסום החכם: מדריך לעסקים קטנים ובינוניים

30/10/2012
חלק ראשון בסדרת מאמרים שנועדו לחשוף עסקים קטנים ובינוניים למודלים מצליחים בעולם הפרסום. הפעם: מה זה AIDA ?
עבור לתוכן העמוד