הפוך לעמוד הבית

פרסום

צפו: הקמפיינים הטובים בעולם נגד נהיגה בשכרות

צפו: הקמפיינים הטובים בעולם נגד נהיגה בשכרות

8/11/2016
האתגר הגדול של השיווק הוא שינוי התנהגות של צרכנים, והמשימה הגדולה ביותר עומדת בפני קמפיינים למניעת נהיגה בשכרות. קיבצנו 8 קמפיינים איכותיים שהצליחו לצמרר אותנו ולעשות את הבלתי יאומן.
התייבש לי המוח, בוא נביא פרזנטור

התייבש לי המוח, בוא נביא פרזנטור

13/07/2016
האם כשמשרד פרסום מציע לעבוד עם פרזנטור הוא פשוט חוסך במאמצים על קריאייטיב? שלומי רובינשטיין העלה את הנושא בקבוצת פייסבוק גדולה ואנחנו מגישים לכם עם תגובות נבחרות.
כשמד מן ופק מן נפגשו: המשחקים השיווקיים שתפסו את הקהל

כשמד מן ופק מן נפגשו: המשחקים השיווקיים שתפסו את הקהל

10/05/2016
התמכרתם פעם למשחק בנייד? מיליוני אנשים נצמדים למשך שעות ארוכות למכשירים הקטנים כדי לשחק במשחקים. הטרנד לא נעלם מעיני הפרסומאים שרוצים במשחקים שיווקיים להיט חם
איך מפרסמים לנשים בלי להעליב?

איך מפרסמים לנשים בלי להעליב?

25/02/2016
גולדסטאר – כיום כל אישה יודעת שהבירה הזו היא לא בשבילה, הם דאגו לכך. אך האם ניתן ליצור פרסומת לבירה שכן פונה לקהל הנשי? התשובות נעוצות בהבנת העידן החדש בפרסום
5 פרסומות הסופרבול שבטח לא החמצתם

5 פרסומות הסופרבול שבטח לא החמצתם

11/02/2016
אם כן החמצתם, זה הזמן להתעדכן באירוע הפרסום הגדול של השנה – גמר הפוטבול האמריקאי שמציג פרסומות עם תג מחיר של 4.5 מיליון דולר ל- 30 שניות.
"ותזכרו את זה": הנוסחה להפקת פרסומות מוצלחות

"ותזכרו את זה": הנוסחה להפקת פרסומות מוצלחות

10/12/2015
מה גורם לנו לאהוב ולזכור פרסומות מסוימות יותר מאחרות? מעקב אחר מדד הפרסומות המוצלחות מגלה איך יוצרים פרסומת שלא תצא לנו מהראש מהתסריט ועד הפרזנטור

פה חשדתי. הסטטוס האחד של גולדסטאר שמשנה את חוקי הפרסום

פה חשדתי. הסטטוס האחד של גולדסטאר שמשנה את חוקי הפרסום

23/07/2015
בעוד על פני השטח נראה שהקמפיין המתוקשר של גולדסטאר פוגע בנשים, סטטוס אחד שעלה ברשת דווקא צריך לגרום לגברים לשאול את עצמם שאלות על יחס המותג אליהם. למעשה, הסטטוס הזה מעלה שאלות לגבי כל עתיד הסושיאל.

קליל תמשיך להעניק חסות משנה למכבי ת"א שנה שלישית

21/07/2015
היקף החסות מוערך בכ-500,000 ש''ח. במסגרת ההסכם תקבל חב' ''קליל'' פרסום במערכת הלדים בהיכל נוקיה + פעילות קד''מ , שיתופי פעולה עם מועדון מכביסט, ועוד.
כוכבת מלחמת המינים תשמש פרזנטורית סקופ

כוכבת מלחמת המינים תשמש פרזנטורית סקופ

21/07/2015
אלה קוריסה, בת 5, צפה לתודעה עם סרטוני יוטיוב תחת הביטוי המוכר "ברמות של כלה"
האם הזמן להעביר את דביר מקמפיין מזרחי טפחות

האם הזמן להעביר את דביר מקמפיין מזרחי טפחות

9/07/2015
קמפיינים רבים מדגישים את יתרונות המותג. במזרחי טפחות הלכו בכיוון ההפוך ודווקא החליטו לגעת בנקודת הכאב של הצרכן. עם הזמן הקמפיין התגלגל והשתנה, האם דביר עדיין משרת את מטרות הבנק? קראו והחליטו.
דווקא כן ביג דיל

דווקא כן ביג דיל

15/01/2015
אני בטוח שכבר שמעתם את הסיפור על האבא האמריקני הנזעם שהגיע יום אחד לסופר וחיפש את המנהל, כדי להתלונן בפניו על כך שהבת התיכוניסטית שלו מקבלת הביתה מהנהלת הסופר המרכזית תלושי הנחה למוצרים לתינוקות.
טורנדו ממוקד ואפקטיבי - בקרת פרסומות בחירום

טורנדו ממוקד ואפקטיבי - בקרת פרסומות בחירום

17/07/2014
עבור מי שהעביר את מלחמת המפרץ מול זהו זה והעולם הערב מדובר בתחושה מוזרה לעמוד בפני השידורים הלוקים בחסר בימים אלה. אבל לפחות יש לנו אפשרות לבחון לעומק את הפרסומות.
העתיד נראה על הקיר

העתיד נראה על הקיר

24/04/2014
יעקב לייב מסביר על משימה לא קלה של כל איש שיווק: איך מתבלטים על רקע מעל 1200 מסרים שיווקיים פרסומיים שמציפים אדם ממוצע ביום אחד בחייו?
זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

16/01/2014
פרסומות רבות מנסות לזעזע אותנו כדי לגרום לנו לרכוש את המוצר. אבל האם כל זעזוע מתאים? מתי המסר מביא לרכישה ומתי לדחיית המוצר מעל פנינו?
נקודת המכירה היא מדיה פרסומית "מעל הקו" או "מתחת לקו"?

נקודת המכירה היא מדיה פרסומית "מעל הקו" או "מתחת לקו"?

28/10/2013
דורון כהן מסביר איך נכון להתייחס לנקודת המכירה מבחינה שיווקית ומבחינת חלוקת תקציב השיווק
מותגים עילאיים ומתנשאים

מותגים עילאיים ומתנשאים

29/08/2013
האם מותגים נדבקו במגיפת ה"עילאיים ומתנשאים" ששטפה את הרשת בתקופה האחרונה? איך ועל מי הם מתנשאים ב- 3 דוגמאות.
האם קמפיינים נגד עישון עוזרים?

האם קמפיינים נגד עישון עוזרים?

4/06/2013
ברחבי העולם יוצאים בכל עת עם קמפיינים חדשים וחדשניים לעידוד הפסקת עישון והשאלה הנשאלת בכל פעם האם הם יוצרים את האפקט המבוקש?
קמפיין השמות של קוקה קולה - הצלחה או כישלון

קמפיין השמות של קוקה קולה - הצלחה או כישלון

20/05/2013
אחרי שהוא חשב שהקמפיין הזה הוא כשלון, ואז חשב שהוא הצלחה, דן מייזליש - מנכ"ל פורטיסימו סמארט מדיה מגיע למסקנות.
המחיר הוא לא הכול

המחיר הוא לא הכול

18/02/2013
הצרכן "החדש" יעדיף לשלם פחות תמורת אותם מוצרי צריכה ועדיף שיהיה גם במבצע, האומנם?
עולם הפרסום החכם: לזהות את הדעיכה בזמן (חלק ה')

עולם הפרסום החכם: לזהות את הדעיכה בזמן (חלק ה')

20/12/2012
חלק חמישי זה מציג את המודל החשוב העוקב אחר מחזור החיים של מוצר או שירות. הבנת הארגון את חיי המוצר ואו הישורת יכולה להשפיע רבות על הוצאות והכנסות הנגרמות לפעילות החברה בגין המוצר ואו השירות.
עבור לתוכן העמוד