הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיות שיווק

מהם דפוסי החשיבה מהם נוצרים מנהלי שיווק ומכירות טובים?

מהם דפוסי החשיבה מהם נוצרים מנהלי שיווק ומכירות טובים?

30/07/2020
יש הרבה מיומנויות שהופכות מנהל למוצלח: יכולת ניהול אישי, מנהיגות, מיומנויות תקשורת יצירתיות ועוד - ואלה נקבעים בעיקר על ידי דפוסי חשיבה אוטומטיים שטבועים בנו. בדקו האם אתם מזהים את הדפוסים האלה אצל מנהל השיווק שלכם.

הדרך הנכונה למיתוג מעסיק, אפקטיבי

הדרך הנכונה למיתוג מעסיק, אפקטיבי

7/07/2020
אחד הטרנדים החדשים והרותחים בשנים האחרונות הוא תחום המיתוג מעסיק - הדרך לגרום לעובדים שלכם לראות בכם מעסיק טוב ואכפתי. שני חדד מספקת 20 נקודות שיסייעו לכם לעשות זאת.
הלקוחות שלכם השתנו -אבל מה לגבי הארגון עצמו?

הלקוחות שלכם השתנו -אבל מה לגבי הארגון עצמו?

18/05/2020
ההבלות הוסרו. אך האם באמת חזרנו "לשגרה"? ברור שהדברים לא עומדים לחזור למה שהיה פעם. אבל האם הארגון שלנו עושה את ההתאמות למציאות החדשה. 4 נקודות שיש לשקול
פרק מספר: האם העסק שלכם במשבר אמיתי או מדומה

פרק מספר: האם העסק שלכם במשבר אמיתי או מדומה

16/04/2020
משברים הם חלק בלתי נפרד מניהול העסק, והם גם הזדמנות להמראה גדולה - אך רק בתנאי שבעל העסק הסיק ויישם לקחים. על משברי דמה וכיצד לזהות משבר אמיתי - בפרק מספרו של יאיר כחל "תופסם פיקוד על העסק".
שיווק בזמן משבר: 2 הדברים שכדאי לעשות דווקא עכשיו

שיווק בזמן משבר: 2 הדברים שכדאי לעשות דווקא עכשיו

25/03/2020
בתור בעל עסק בעצמי, אני יודע כמה התקופה הזו יכולה להיות מפחידה. יחד עם זאת, הניסיון לימד אותי שאפשר למצוא את ההזדמנות גם במשבר.
היום שאחרי הקורונה: כיצד יראה עולם הפרסום?

היום שאחרי הקורונה: כיצד יראה עולם הפרסום?

23/03/2020
הקמעונאים ימהרו לבנות חנויות E-Commerce, מותגים ימנעו מלחתום על חוזים ארוכי טווח, וכדאי לעקוב אחרי מה שנטפליקס ו-Spotify יעשו.
ניתוח סנטימנטים: הא' ב' של שיווק B2B

ניתוח סנטימנטים: הא' ב' של שיווק B2B

19/03/2020
כיצד אנשים מרגישים כלפי החברה שלך? יכול להיות שאתה חושב שאתה יודע את התשובה לשאלה זו. אבל אם תתחיל למדוד את התשובה אולי תגלה תובנות קריטיות.



כך תוסיפו אנושיות למאמצי השיווק שלכם

כך תוסיפו אנושיות למאמצי השיווק שלכם

5/03/2020
הקהל שלכם מופצץ במסרים שיווקיים, המידע אודות המוצר שלכם ושל המתחרים זמין לו. כל מה שנותר למותג ולפרסום שלכם - זה להיות קצת יותר אנושי. כתבה של חברת זומאינפו.
כתיבה שיווקית - למשוך את הלקוחות אליך

כתיבה שיווקית - למשוך את הלקוחות אליך

4/03/2020
עם כל אפיקי הפרסום, עדיין למילה הכתובה יש כוח עצום. היא מסוגלת להפוך עסק קטן וכושל לאימפריה. מדריך קצר לשיווק חכם ב-2020
מיתוג בינלאומי: לכל חברה יש שם - אחד או יותר

מיתוג בינלאומי: לכל חברה יש שם - אחד או יותר

13/02/2020
וירוס הקורונה מבהיר היטב כמה אנו קרובים לסין יותר מאי פעם. בעולם קטן שכזה, יש חשיבות גדולה לבחירת שם שיהיה גלובלי או ליכולת להיפרד מהשם המקורי. מאמר של גורו השיווק והמיצוב אל ריס.
פעם חמישית ברציפות לקבוצת מנורה ברשימת מותגי העל

פעם חמישית ברציפות לקבוצת מנורה ברשימת מותגי העל

25/11/2019
מותגי העל מדורגים על ידי 130 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק, ונבחרים על פי מחק של IPSOS
כותבים 20\20: 3 טרנדים בתוכן שיווקי שיקחו אותנו לשנה הבא

כותבים 20\20: 3 טרנדים בתוכן שיווקי שיקחו אותנו לשנה הבא

21/11/2019
כדי להיכנס ל-2020 ברגל ימין, סקרתי עבורכם הטרנדים החדשים בעולם התוכן השיווקי. אזהרת ספוילר: התוכן עדיין המלך

שינויים בתפקיד מנהל השיווק – או, האם סופו של ה-CMO קרב?

שינויים בתפקיד מנהל השיווק – או, האם סופו של ה-CMO קרב?

24/10/2019
מקדונלדס וג'ונסון אנד ג'ונסון כבר ויתרו על תפקיד ה- CMO. אז מה אתם צריכים לעשות כדי להמשיך להיות רלוונטיים לארגון בעידן בו הלקוחות, המדיה, ובעיקר העסקים עצמם משתנים.
האם אתה מבין את הלקוחות שלך? אבל באמת

האם אתה מבין את הלקוחות שלך? אבל באמת

19/09/2019
הלקוחות שלנו השתנו. הם חושבים, פועלים, חוקרים ומנהלים את המסע הצרכני שלהם אחרת. דני רוזנברג, מנהל השיווק של אמריקן לייזר, מציג כיצד לבדוק האם אתם עונים על הצרכים של הלקוח החדש.
קטע מספר: תכתוב תרוויח

קטע מספר: תכתוב תרוויח

29/08/2019
"תכתוב תרוויח" הוא מדריך לכתיבה אפקטיבית, המציע שורה ארוכה של כלים לכתיבה מקצועית בפייסבוק, בלוגים, מאמרים, מיילים לקולגות ועוד. הבאנו לכם קטע מהספר העוסק בסופרלטיבים.
(אל) תיראו מופתעים: איך בונים אסטרטגיית תוכן לקראת תקופות "מתות"?

(אל) תיראו מופתעים: איך בונים אסטרטגיית תוכן לקראת תקופות "מתות"?

25/07/2019
"הדבר היחיד הבטוח בחיים זה המוות". זה, וגם התקופות האיטיות, שיגיעו אם נרצה או לא נרצה. עיינה טייכר-יעיר, מכינה את העסק לחורף.
לחלום ולהפוך את החלום למציאות....

לחלום ולהפוך את החלום למציאות....

1/05/2019
למה חשוב כל כך להגדיר חזון לחברה, בין אם קטנה היא או גדולה ומהן מטרותיו של החזון? מה צריך מנהל לשאול את עצמו בטרם יתווה חזון לחברתו?

למה אתם מפריעים למשתמשים שלכם לבחור?

למה אתם מפריעים למשתמשים שלכם לבחור?

17/04/2019
הלקוחות שלכם מכורים, ואתרים רבים נותנים להם את מה שהם מחפשים. זה גרוע לכם ולמשתמשים שלכם. הבחירה בידיכם.
יש קמפיינר אחד ויחיד בישראל

יש קמפיינר אחד ויחיד בישראל

11/04/2019
כמו מסי בליגת האלופות, רק שזה קורה רק פעם ב- 4 שנים (בערך). ביבי עובר למוד קמפיין, ומנהל את הזירה כמו במאי על הסט. אם אתם תומכים או פגועים, ברמה המקצועית צריך להוריד את הכובע.
בידול רלוונטי - תמיד רלוונטי

בידול רלוונטי - תמיד רלוונטי

19/02/2019
"למה שיבחרו במותג שלכם ולא מישהו אחר?" פרדריק בלסן, מרצה בקורס ניהול השיווק בלהב, מציג שתי דוגמאות מעוררות השראה לדרך בה חברות יוצרות בידול אמיתי ולא רק תדמיתי.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד