הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיות שיווק

כותבים 20\20: 3 טרנדים בתוכן שיווקי שיקחו אותנו לשנה הבא

כותבים 20\20: 3 טרנדים בתוכן שיווקי שיקחו אותנו לשנה הבא

21/11/2019
כדי להיכנס ל-2020 ברגל ימין, סקרתי עבורכם הטרנדים החדשים בעולם התוכן השיווקי. אזהרת ספוילר: התוכן עדיין המלך

פעם חמישית ברציפות לקבוצת מנורה ברשימת מותגי העל

פעם חמישית ברציפות לקבוצת מנורה ברשימת מותגי העל

25/11/2019
מותגי העל מדורגים על ידי 130 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק, ונבחרים על פי מחק של IPSOS
שינויים בתפקיד מנהל השיווק – או, האם סופו של ה-CMO קרב?

שינויים בתפקיד מנהל השיווק – או, האם סופו של ה-CMO קרב?

24/10/2019
מקדונלדס וג'ונסון אנד ג'ונסון כבר ויתרו על תפקיד ה- CMO. אז מה אתם צריכים לעשות כדי להמשיך להיות רלוונטיים לארגון בעידן בו הלקוחות, המדיה, ובעיקר העסקים עצמם משתנים.
האם אתה מבין את הלקוחות שלך? אבל באמת

האם אתה מבין את הלקוחות שלך? אבל באמת

19/09/2019
הלקוחות שלנו השתנו. הם חושבים, פועלים, חוקרים ומנהלים את המסע הצרכני שלהם אחרת. דני רוזנברג, מנהל השיווק של אמריקן לייזר, מציג כיצד לבדוק האם אתם עונים על הצרכים של הלקוח החדש.
קטע מספר: תכתוב תרוויח

קטע מספר: תכתוב תרוויח

29/08/2019
"תכתוב תרוויח" הוא מדריך לכתיבה אפקטיבית, המציע שורה ארוכה של כלים לכתיבה מקצועית בפייסבוק, בלוגים, מאמרים, מיילים לקולגות ועוד. הבאנו לכם קטע מהספר העוסק בסופרלטיבים.
(אל) תיראו מופתעים: איך בונים אסטרטגיית תוכן לקראת תקופות "מתות"?

(אל) תיראו מופתעים: איך בונים אסטרטגיית תוכן לקראת תקופות "מתות"?

25/07/2019
"הדבר היחיד הבטוח בחיים זה המוות". זה, וגם התקופות האיטיות, שיגיעו אם נרצה או לא נרצה. עיינה טייכר-יעיר, מכינה את העסק לחורף.
לחלום ולהפוך את החלום למציאות....

לחלום ולהפוך את החלום למציאות....

1/05/2019
למה חשוב כל כך להגדיר חזון לחברה, בין אם קטנה היא או גדולה ומהן מטרותיו של החזון? מה צריך מנהל לשאול את עצמו בטרם יתווה חזון לחברתו?

למה אתם מפריעים למשתמשים שלכם לבחור?

למה אתם מפריעים למשתמשים שלכם לבחור?

17/04/2019
הלקוחות שלכם מכורים, ואתרים רבים נותנים להם את מה שהם מחפשים. זה גרוע לכם ולמשתמשים שלכם. הבחירה בידיכם.
יש קמפיינר אחד ויחיד בישראל

יש קמפיינר אחד ויחיד בישראל

11/04/2019
כמו מסי בליגת האלופות, רק שזה קורה רק פעם ב- 4 שנים (בערך). ביבי עובר למוד קמפיין, ומנהל את הזירה כמו במאי על הסט. אם אתם תומכים או פגועים, ברמה המקצועית צריך להוריד את הכובע.
בידול רלוונטי - תמיד רלוונטי

בידול רלוונטי - תמיד רלוונטי

19/02/2019
"למה שיבחרו במותג שלכם ולא מישהו אחר?" פרדריק בלסן, מרצה בקורס ניהול השיווק בלהב, מציג שתי דוגמאות מעוררות השראה לדרך בה חברות יוצרות בידול אמיתי ולא רק תדמיתי.
שיווק וחברה – חד הם

שיווק וחברה – חד הם

17/01/2019
איש שיווק לא יכול לשבת במגדלי השן. עליו להיטמע פיסית בתוך האוכלוסייה שהוא משווק לה. איזג סיוה עם מסר חשוב לאנשי השיווק.
כיצד תביאו את העובדים הטובים ביותר אליכם בשק תחרותי?

כיצד תביאו את העובדים הטובים ביותר אליכם בשק תחרותי?

24/10/2018
משכורת, שעות עבודה ומרחק נסיעה הם מרכיבים חשובים בהחלטה על מקום עבודה. אבל רוב העובדים יחליטו לבסוף לפי מרכיבים אחרים הלקוחים מעולם השיווק.
הטרנד שמזעזע את מותגי הענק

הטרנד שמזעזע את מותגי הענק

17/10/2018
שומרי משקל, דאנקין דונאטס - שני מותגים גלובליים ועוצמתיים שעשו צעד דרמטי ושינו את שמם. מה הגל בשוק שזעזע אותם, ושאף חברה לא יכולה להתעלם ממנו יותר.
מה הטקס של המותג שלך? תובנות מהטרמינל

מה הטקס של המותג שלך? תובנות מהטרמינל

26/07/2018
שיטוט מקרי בפארק בניו יורק הוביל לקניית ספר חדש על שיווק, שקריאה שלו בטיסה הביא אותי לתובנה חשובה רק בהמתנה למזוודות: כל מותג צריך טקס קטן משלו.
3 דברים שמנהל השיווק יכול לעשות על מנת להגביר ROI

3 דברים שמנהל השיווק יכול לעשות על מנת להגביר ROI

12/07/2018
מנהלי שיווק עובדים קשה מאד כדי להשיג את הליד הבא, והאתגר הופך קשה יותר מיום ליום. הנה כמה טיפים מאת ירון לוי, להגברתה- ROI מכל מאמץ שכזה.
6 סדנאות וקורסים שיעשירו את עולמו של כל איש שיווק

6 סדנאות וקורסים שיעשירו את עולמו של כל איש שיווק

28/06/2018
הדרישות בתעשייה היום מחייבות כל אחד להתעדכן במושגים הבסיסיים והלא בסיסיים בתחום ועולם השיווק הדיגיטלי הופך חכם יותר מיום ליום. אספנו עבורכם רשימה של כמה קורסים וסדנאות מעולים
מתמודדת ישראלית בתחרות קוקטיילים המשלבת בין מיתוג המשקה לבין אופן ההכנה

מתמודדת ישראלית בתחרות קוקטיילים המשלבת בין מיתוג המשקה לבין אופן ההכנה

17/04/2018
תנו הזדמנות לאינטואיציה

תנו הזדמנות לאינטואיציה

22/03/2018
מירי דליצקי כבר עוסקת שנים רבות במסחור דמויות טלוויזיה, ולרוב עם אותם זכיינים ותיקים וטובים. אבל כשפנו אליה ארבעה חברים עם רעיון היה שם משהו שונה. מסר חשוב לכל מנהל שיווק.
טרנד בשיווק: מיתוג הנפקות קריפטו

טרנד בשיווק: מיתוג הנפקות קריפטו

1/03/2018
מחפשים את ההתמחות הבאה בשיווק? הנפקות ה- ICO המבוססות על מטבעות הקריפטוגרפיים כמו הביטקוין הן שוק בצמיחה מהירה. להלן 10 דרישות בסיסיות לפני שיוצאים לדרך.
יוצרים תוכן שיווקי? כך תייחדו אותו

יוצרים תוכן שיווקי? כך תייחדו אותו

28/12/2017
לכתוב תוכן זה נחמד, ליצור תוכן מעניין זה כבר סיפור אחר. מירב קפלן עם 5 כללים לתוכן שיספק ערך גם לקוראים וגם לחברה שמפיקה אותו
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד