הפוך לעמוד הבית

מיתוג ואסטרטגיות שיווק

דרוש איש שיווק להגדלת מכירות - ללא אסטרטגיה

דרוש איש שיווק להגדלת מכירות - ללא אסטרטגיה

7/12/2017
מחקר שביצע יוסי כהן העלה תוצאות מדאיגות לגבי תפיסת התפקיד של מנהל השיווק בארגונים על ידי ההנהלה - הדחוף דוחק את החשוב. מוכר?
תשכחו מהדאטה. שם המשחק החדש הוא AI

תשכחו מהדאטה. שם המשחק החדש הוא AI

16/11/2017
הדאטה נעלמה. מנהלי שיווק מעולם לא אהבו את הביטוי הקר הזה. כעת הבשורה העיקרית מכנס Dmexco האחרון, נסובה סביב שתי מילים, בנות שתי אותיות בלבד: AI ו-VR.
כך נטפליקס משנה את הגדרת הטלוויזיה

כך נטפליקס משנה את הגדרת הטלוויזיה

29/10/2017
הטלוויזיה אחרי נטפליקס היא כבר לא אותו הדבר. את העקרונות שמובילים את נטפליקס מותגים בכל התחומי יכולים וצריכים לאמץ כדי לשנות את התחומים שלהם
הרבלייף ישראל תעניק חסות אישית ל- 3 ספורטאים  אולימפיים

הרבלייף ישראל תעניק חסות אישית ל- 3 ספורטאים אולימפיים

19/10/2017
חברת הרבלייף מעניקה חסות תזונתית לוועד האולימפי בישראל עד המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020

השקות מנצחות לרבעון: נביעות ועדיפות לנכים

השקות מנצחות לרבעון: נביעות ועדיפות לנכים

19/10/2017
נביעות - על זיהוי של מחסור בהצעת ערך של משקאות near water הפונה לבני נוער, עדיפות לנכים על שימוש ראשון בטרמינולוגיה שכבר לא משתמשת באדם עם מוגבלות אלא באדם עם עדיפות
שלושת המפתחות לשיווק גלוקלי מוצלח

שלושת המפתחות לשיווק גלוקלי מוצלח

3/08/2017
מה משדרת לצרכן אריזה בצבע זהב? ואם אתם בסין? מאמר של גיל הורסקי על אימוץ חשיבה גלוקלית
לירן שכטר, יוהאן ריד, סאפ

הצרכן דורש חוויית לקוח חדשנית ומותאמת אישית

25/07/2017
יוהאן ריד, סגן נשיא עולמי של SAP Hybris Marketing - פתרון השיווק והמסחר האלקטרוני של ענקית התוכנה , ולירן שכטר, מומחה לאסטרטגיה דיגיטלית וחדשנות בסאפ ישראל, מספרים על חווית הלקוח החדשה וכיצד מספקים אותה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.
מודל O2O: נערכים לדור ה- Z

מודל O2O: נערכים לדור ה- Z

18/05/2017
הראשונים מבני דור ה- Z כבר הופכים ללקוחות שלכם, ויש להם דרישות. מודל O2O יסייע לכם.
בקרה על מחיר המוצר אצל יצואן שהוא חברה רב לאומית

בקרה על מחיר המוצר אצל יצואן שהוא חברה רב לאומית

16/03/2017
שאלה מורכבת בשוק שהופך לגלובלי מיום ליום
מיתוג לפני הנפקה-למה? מתי? וכיצד?

מיתוג לפני הנפקה-למה? מתי? וכיצד?

12/01/2017
הנפקה היא רגע קריטי בחיי חברה. עבודת מיתוג טרום הנפקה יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה קטנה להצלחה עצומה, או אפילו לכישלון. מי החברות שעשו זאת ועל החברה שפספסה.
הכתבות הנקראות ביותר ב- 2016

הכתבות הנקראות ביותר ב- 2016

29/12/2016
מסכמים את 2016 עם המאמרים הנקראים ביותר ב- Allmarketing. מאמרים בנושאי מכירות ממשיכים לרתק אתכם, וכמובן כל מה שקורה כאן ועכשיו בתעשיית הפרסום.

לשפוט חברה על פי הצלחת לקוחותיה

לשפוט חברה על פי הצלחת לקוחותיה

21/12/2016
מה קורה כאשר בעידן האינטרנט לקוחות ממתינים כמה שניות יותר מידי. מנהלת השיווק והבאזז של הסטרטאפ קמיניריו מציבה זרקור על הדברים החשובים באמת.
איך לבחור שם לחברה או מוצר שגם יעזור לעסקים

איך לבחור שם לחברה או מוצר שגם יעזור לעסקים

1/12/2016
שם הינו חלק מאוד חשוב ומשמעותי בכל תהליך מיתוג ושיווק, ועם השלכות ארוכות טווח. ערן רותם מביא את כל השיקולים החשובים
העתיד של הפרסונליזציה והתאמה אישית במוצרי צריכה

העתיד של הפרסונליזציה והתאמה אישית במוצרי צריכה

24/11/2016
המטוסים של טראמפ וקלינטון עומדים פנים מול פנים, האחד גדול מהשני, ומשדר בדיוק מה שבעליו רוצה לשדר. עידן הפרסונליזציה של כל המוצרים לא רק מטוסים נשיאותיים, עומד בפתח.
עיצוב גלוקאלי - לכבוש את העולם  בנקודות

עיצוב גלוקאלי - לכבוש את העולם בנקודות

16/11/2016
הביטוי "תחשוב עולמי, תתנהג מקומי" הוטבע לראשונה בהקשר של אתגרים סביבתיים, אך הרחיב את משמעותו בשנים האחרונות לעולם השיווק. 3 צעדים כדי לעשות זאת נכון.

על שיווק ירוק וירוק שיווקי

על שיווק ירוק וירוק שיווקי

8/09/2016
להיות ירוק הפך מאוד טרנדי בעשור האחרון, והמודעות הצרכנית לסביבה רק הולכת וגוברת. אבל איפה שיש רווח יש גם ניסיונות לנצל זאת. כך תדעו האם אתם בדרך הירוקה או בדרך הגרין ווש.
איסוף מודיעין עסקי על מתחרים – איך עושים את זה נכון?

איסוף מודיעין עסקי על מתחרים – איך עושים את זה נכון?

25/08/2016
המאמר הזה ירים כמה גבות ואולי יעורר מחלוקת אצל עסקים שמאמינים בהגינות או כאלו שלא מבינים למה צריך "לרגל". אבל מודיעין עסקי לא סותר את אלה, נהפוך הוא. מאמר שיוסיף לכם כלים חשובים לארגז השיווק.
מה שכל עסק צריך ללמוד מהמותג העוצמתי - האולמפיאדה

מה שכל עסק צריך ללמוד מהמותג העוצמתי - האולמפיאדה

4/08/2016
האולמפיאדה מזמן לא מחויבת למוטו שלה - העיקר ההשתתפות - מדובר במותג כמעט שווה בעוצמתו לאפל. בחלקו השני של המאמר האולימפי ערן רותם מזמין אתכם להיכנס ל"רוח האולימפית" הזו עבור המותג שלכם.
האתגר הכפול של ריו 2016 - דרך הלוגו

האתגר הכפול של ריו 2016 - דרך הלוגו

28/07/2016
לוגו האולימפיאדה הוא אחד מהמותגים החזקים בעולם, אבל בכל 4 שנים יש לעיר המארחת הזדמנות לעלות על הבמה העולמית ולמתג עצמה. על האתגר המיוחד של ריו והשערוריה של טוקיו - דרך הלוגו.
אילת: מחירים גבוהים או מיתוג גרוע?

אילת: מחירים גבוהים או מיתוג גרוע?

28/07/2016
לאחרונה הסכים ראש עיריית אילת שמחירי המלונות בעיר גבוהים מדי. האם זה באמת המצב או ש"עיר הנופש הדרומית" סובלת מפער מיתוגי.
עבור לתוכן העמוד